Στην παραγγελία τριών containerships προχώρησε η Capital Maritime συμφερόντων Βαγγέλη Μαρινάκη.
Ειδικότερα και σύμφωνα με την Anchor Shipbroking, η ναυτιλιακή έκανε χρήση της option στην συμφωνία που είχε με το ναυπηγείο Hyundai Mipo Dockyard (HMD) και προχώρησε σε παραγγελία τριών επιπλέον containerships χωρητικότητας 1,800 teu. Κάθε πλοίο κοστίζει 31,3 εκατ. δολάρια, ενώ η παράδοσή τους αναμένεται να ολοκληρωθεί το 2023.
Σημειώνεται πως η συμφωνία με το ναυπηγείο αφορούσε παραγγελία τριών πλοίων ίδια χωρητικότητας, με option για τρία επιπλέον containerships.
Ο Έλληνας εφοπλιστής είναι αρκετά δραστήριος σε παραγγελίες νέων πλοίων και ειδικότερα των πλοίων με «πράσινα» καύσιμα, καθώς έχει παραγγείλει τα πρώτα δεξαμενόπλοια στη διεθνή ναυτιλία, που θα αξιοποιούν εναλλακτικές πηγές ενέργειας, (alternative maritime power-AMP) όπως είναι η ηλεκτρική και το φυσικό αέριο.
Τα έξι συνολικά δεξαμενόπλοια, φέρουν τις πιο σύγχρονες καινοτομίες στο σύστημα πρόωσης τους. Άλλωστε ο Βαγγέλης Μαρινάκης, όπως έχει δηλώσει πολλάκις, υποστηρίζει τις πράσινες επενδύσεις (και) στη ναυτιλία, με στόχο τη μείωση των εκπομπών διοξειδίου του άνθρακος (CΟ2) και την αντιμετώπιση των επιπτώσεων της κλιματικής αλλαγής.