Ο τομέας του ηλεκτρονικού εμπορίου στην Κίνα κατέγραψε σταθερή αύξηση στο πρώτο τρίμηνο του έτους, καθώς ενισχύθηκε από τις πολιτικές του Πεκίνου για την αύξηση της κατανάλωσης, όπως το πρόγραμμα μεγάλης κλίμακας ανταλλαγής καταναλωτικών προϊόντων, ανακοίνωσε το υπουργείο Εμπορίου στις 21 Απριλίου.
Τα επίσημα στοιχεία δείχνουν ότι οι διαδικτυακές πωλήσεις λιανικής είχαν συνολική αξία 3,6 τρισεκατομμυρίων γιουάν (περίπου 430 δισεκατομμύρια ευρώ) στο πρώτο τρίμηνο, με τις πωλήσεις προϊοντων να καταγράφουν ετήσια αύξηση 5,7%.
Παράλληλα, καταγράφηκε αύξηση 7,4% στις διαδικτυακές πωλήσεις ψηφιακών προϊόντων κατά την ίδια περίοδο, σύμφωνα με το υπουργείο Εμπορίου. Η αύξηση αυτή, ενισχύθηκε από τη διάθεση ποιοτικών ταινιών, καθώς ο όγκος των πωλήσεων διαδικτυακών προϊόντων ψυχαγωγίας αυξήθηκε κατά 40% στους πρώτους τρεις μήνες του 2025.