Τετάρτη, 23 Απριλίου, 2025
ΑρχικήΟΙΚΟΝΟΜΙΑΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣΝέα καμπάνια Mythos: Αισιοδοξία με ένα τολμηρό «Ε ΚΑΙ;»

Νέα καμπάνια Mythos: Αισιοδοξία με ένα τολμηρό «Ε ΚΑΙ;»

Ο Mythos και η BBDO συνεχίζουν να βλέπουν τον κόσμο ως έναν τόπο γεμάτο ευκαιρίες για περισσότερο αυθορμητισμό, χαρά και διασκέδαση, ακόμη κι όταν τα πράγματα δεν είναι τέλεια. Με τη φράση «Τίποτα πιο μυθικό απ’ το πραγματικό», η νέα καμπάνια του Μύθου αναδεικνύει την αληθινή ζωή, χωρίς εξιδανικευμένες εικόνες ή ψεύτικες προσδοκίες.

Μέσα από μία άμεση προσέγγιση, φυσικά σκηνικά και πλάνα που ξαφνιάζουν με το χιούμορ και την αλήθεια τους, το νέο τηλεοπτικό spot του Μύθου αποδομεί τις τέλειες εικόνες που προβάλλονται συχνά στα social media και απαντά με ένα απελευθερωτικό «Ε ΚΑΙ;» σε όσα δεν πάνε όπως «θα έπρεπε» – από το ιδανικό ραντεβού μέχρι…το απόλυτο Σαββατόβραδο.

Εμπνευσμένη από την αυθεντικότητα του brand και την καθημερινότητα της νέας γενιάς, που αντιμετωπίζει την όποια κατάσταση με δημιουργικότητα και χιούμορ, η καμπάνια μας λέει «Δεν είναι τέλειο; Ε ΚΑΙ; Τουλάχιστον είναι αληθινό.».

Στο τηλεοπτικό spot της καμπάνιας «Ε ΚΑΙ;» τη σκηνοθεσία υπογράφει ο Daniel Bolda, η παραγωγή είναι της Bright Shoe και η επιμέλεια ήχου/ μουσικής έγινε από τη Musou.

Με μία αισθητική που συνδυάζει τον ρεαλισμό με το χιούμορ, ο Mythos μας υπενθυμίζει πως η ζωή δεν χρειάζεται να είναι τέλεια για να είναι απολαυστική. Άλλωστε, οι πιο αυθεντικές στιγμές- αυτές που τελικά μένουν- είναι συχνά οι πιο αυθόρμητες. Και κάπου εκεί, ανάμεσα στο «αναμενόμενο» και το «απρόβλεπτο», βρίσκεται το πραγματικά… μυθικό!

Η Ολυμπιακή Ζυθοποιία

Με σταθερό βηματισμό, εξωστρέφεια, καινοτομία και κυρίως τους ανθρώπους της, η Ολυμπιακή Ζυθοποιία αναπτύσσεται σταθερά, συμβάλλοντας ουσιαστικά στην εξέλιξη του κλάδου της ζυθοποιίας στη χώρα μας. H Ολυμπιακή Ζυθοποιία διαθέτει 2 ιδιόκτητες μονάδες παραγωγής στη Σίνδο και τη Ριτσώνα, δυναμικότητας 2,1 εκατ. εκατόλιτρων ετησίως, όπου παράγονται 16 προϊόντα: ΦΙΞ Ελλάς, ΦΙΞ Μαύρη, ΦΙΞ Άνευ, ΦΙΞ Άνευ Λεμόνι, ΦΙΞ Άνευ Σαγκουίνι, Μythos, Mythos 0,0%, Mythos Radler, Mythos Ice, Kaiser, Carlsberg, ΝΗΣΟΣ Pilsner, Henninger, Tuborg Soda, Τuborg Tonic Water και η σειρά των mixers Tuborg Lemon / Pineapple-Lime & Spearmint / Pink Grapefruit-Blood Orange/ Mango & Passionfruit.

H Ολυμπιακή Ζυθοποιία αξιοποιεί ένα εκτενές δίκτυο συνεργατών, προμηθευτών και σημείων πώλησης, τόσο εντός όσο και εκτός συνόρων, με παρουσία σε σχεδόν 40 χώρες και στις 5 ηπείρους, εξυπηρετώντας καθημερινά χιλιάδες καταναλωτές. Παράλληλα, η Ολυμπιακή Ζυθοποιία εισάγει και διανέμει στη χώρα μας διεθνώς αναγνωρισμένες μάρκες, όπως: τις ιρλανδικές μπύρες Guinness και Kilkenny, τη γαλλική Kronenbourg 1664 Blanc, τη βέλγικη Grimbergen, τη βαυαρικής προέλευσης weissbier Schneider Weisse και τον μηλίτη Somersby.

spot_img
300px by 250px ad for bank of Chania

MUST READ

ΔΗΜΟΦΙΛΗ