Την στρατηγική ανανέωσης του στόλου της προχωρά η Global Ship Lease, συμφερόντων Γιώργου Γιουρούκου.
Ειδικότερα, η ναυτιλιακή προχώρησε στην απόκτηση τεσσάρων πλοίων μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων ECO-9.000 TEU, με εξασφαλισμένες ναυλώσεις, με συνολική τιμή 274 εκατομμυρίων δολαρίων και συμφωνήθηκε 10ετής χρηματοδότηση για την απόκτηση τους με τιμή SOFR + 2,50%. Τρία από αυτά τα πλοία παραλήφθηκαν τον Δεκέμβριο του 2024 και το τέταρτο τον Ιανουάριο του 2025.
Παράλληλα, η εταιρεία γνωστοποίησε πως πούλησε τρία παλαιότερα πλοία, σύμφωνα με τη στρατηγική ανανέωσης του στόλου μας. Πρόκειται για τα πλοία Tasman (5,900 TEU/ 2000), Akiteta, (2,200 TEU/ 2002) και Keta (2,200 TEU/ 2003), στην συνολική τιμή των 54,5 εκατομμυρίων δολαρίων, έναντι συνολικής λογιστικής αξίας 24,9 εκατομμυρίων δολαρίων στις 31 Δεκεμβρίου.
Η εταιρεία έκανε γνωστό ότι έχει εξασφαλίσει κάλυψη συμβολαίων για το 89% των ημερών το έτος 2025 και το 66% του έτους 2026.
Τέλος, η ναυτιλιακή ανακοίνωσε τα οικονομικά αποτελέσματα του τελευταίου τριμήνου και του δωδεκαμήνου του 2024. Ειδικότερα, τα λειτουργικά έσοδα του 4ου τριμήνου 2024 ανήλθαν σε 182.4 εκατομμύρια δολάρια και τα λειτουργικά έσοδα του έτους διαμορφώθηκαν στα 711.1 εκατομμύρια δολάρια, αυξημένα κατά 5.4% σε σχέση με το 2023.
Το καθαρό εισόδημα του 4ου τριμήνου 2024 διαθέσιμο σε κοινούς μετόχους ανήλθε στα 90,2 εκατομμύρια δολάρια ή 2,54 δολάρια κέρδη ανά μετοχή (EPS).
Το καθαρό εισόδημα του έτους 2024 ήταν 344,1 εκατομμύρια δολάρια, ή 9,74 δολάρια, αυξημένα κατά 16,6% σε σχέση με τα καθαρά έσοδα του 2023.