Η Ευρωπαϊκή Πίστη στο πλαίσιο του ψηφιακού της μετασχηματισμού, ολοκλήρωσε τη δημιουργία του νέου portal πελατών «My Portal».
Όπως αναφέρεται σε σχετική ανακοίνωση, το «My Portal» αποτελεί ένα χρήσιμο εργαλείο προσωποποιημένων υπηρεσιών για τους ασφαλισμένους της Α.Ε.Γ.Α. Ευρωπαϊκή Πίστη, καθώς μέσα από αυτό μπορούν να ενημερωθούν γρήγορα, εύκολα και απλά για μια σειρά από ενέργειες που αφορούν στο ασφαλιστήριο συμβόλαιό τους και στις συναλλαγές τους με την εταιρεία.
Ειδικότερα, μέσα από το menu του «My Portal», οι ασφαλισμένοι μπορούν να πραγματοποιήσουν μια σειρά από λειτουργικότητες, όποτε το επιθυμούν, είτε από desktop, tablet ή κινητό, όπως ενδεικτικά:
• Διαχείριση συμβολαίου, πληρωμή ασφαλίστρου, διαχείριση πάγιας εντολής και παραλαβή εγγράφων που συνδέονται με το ασφαλιστήριο συμβόλαιο
• Υποβολή και παρακολούθηση του αιτήματος αναγγελίας αποζημίωσης
• Εύρεση συνεργαζόμενων συνεργείων και συμβεβλημένων νοσοκομείων
• Εκδήλωση ενδιαφέροντος για νέα προϊόντα, καθώς και αναβάθμιση υφιστάμενων πακέτων συμβολαίου
• Έκδοση του προγράμματος επιβράβευσης «Ασφαλιστικός Γονέας»
• ‘Αμεση απευθείας online επικοινωνία με εκπρόσωπο του τμήματος εξυπηρέτησης
Το «My Portal» είναι αρχικά διαθέσιμο για φυσικά πρόσωπα και το μόνο που χρειάζεται για την εγγραφή, είναι ο αριθμός Ασφαλιστηρίου Συμβολαίου ή ο Αριθμός Κυκλοφορίας του αυτοκινήτου και το Α.Φ.Μ..