Τις προοπτικές, τη δυναμική και τους άξονες στρατηγικής ανάπτυξης της «νέας ΕΨΑ» παρουσίασαν o Πρόεδρος του Επενδυτικού Ταμείου SMERemediumCap, Νίκος Καραμούζης και ο Διευθύνων Σύμβουλος της ΕΨΑ, Τάκης Πέρκιζας σε δημοσιογράφους και στελέχη της αγοράς. Παράλληλα έγινε και η παρουσίαση των νέων προϊόντων που ξεχωρίζουν για τους ιδιαίτερους γευστικούς συνδυασμούς και τα αρώματά τους.
Σύμφωνα με όσα ανέφερε χθες, στο πλαίσιο ενημερωτικής εκδήλωσης, o κ. Καραμούζης στόχος είναι η αιωνόβια ΕΨΑ να γίνει ένα από τα ισχυρά ονόματα στον κλάδο των αναψυκτικών και να συνεχίσει να ενισχύει την εικόνα ότι είναι η αγαπημένη επιλογή του καταναλωτή. «Δίνουμε μεγάλη έμφαση στην επένδυσή μας στην ΕΨΑ, μια εμβληματική, ιστορική εταιρία συνυφασμένη με την προϊοντική ποιότητα και τη διαχρονική εμπιστοσύνη των καταναλωτών. Εκτιμούμε ότι, με την ενίσχυση της εταιρείας με κεφάλαια και ρευστότητα, την αξιοποίηση της τεχνογνωσίας που διαθέτει και την υλοποίηση ενός φιλόδοξου μεσοπρόθεσμου σχεδίου ανάπτυξης εργασιών που έχουμε εκπονήσει, η ΕΨΑ έχει μεγάλες δυνατότητες υγιούς ανάπτυξης εργασιών, τόσο στην ελληνική όσο και στις διεθνείς αγορές».
«Έχουμε ήδη ξεκινήσει να υλοποιούμε ένα ευρύ σχέδιο μετασχηματισμού της ΕΨΑ, τόσο σε εμπορικό επίπεδο, όσο και σε επίπεδο παραγωγής, αλυσίδας τροφοδοσίας, οργάνωσης και ανθρώπινου δυναμικού» ανέφερε ο διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας, Τάκης Πέρκιζας και συμπλήρωσε ότι με την στήριξη των μετόχων της, η ΕΨΑ έχει πλέον τη δυνατότητα να υποστηρίξει το σχέδιο με σημαντικές επενδύσεις και δράσεις, που έχουν ως μεσοπρόθεσμο στόχο την εδραίωση της εταιρείας στις αγορές της Ελλάδας και του εξωτερικού, ως την ελληνική μάρκα υψηλής ποιότητας αναψυκτικών.
Με τις επενδύσεις να ξεπερνούν εφέτος τα 5 εκατ. ευρώ η ΕΨΑ βρίσκεται σε τροχιά ανόδου με τις πωλήσεις το 2023 να είναι αυξημένες κατά 31% ενώ και την τρέχουσα χρήση κινείται στα ίδια επίπεδα. Το αναπτυξιακό πλάνο της επόμενης τριετίας στηρίζεται σε πέντε άξονες που περιλαμβάνουν ενίσχυση του εμπορικού σήματος ΕΨΑ, σημαντικές επενδύσεις που γίνονται στην παραγωγική διαδικασία, στην αλυσίδα τροφοδοσίας, σε νέα προϊόντα και στρατηγικές εμπορικής ανάπτυξης, αλλά και στους ανθρώπους της εταιρείας. Καλύτερη απόδοση παραγωγής και αλυσίδας τροφοδοσίας με επενδύσεις στο εργοστάσιο, στην παραγωγή, στις αποθήκες, στα logistics και στις αλυσίδες τροφοδοσίας προκειμένου για να ενισχυθεί η παραγωγικότητα και να μειωθεί το κόστος ανά μονάδα προϊόντος. Παράλληλα, δίνεται στόχος στην πανελλαδική επέκταση και αναβάθμιση της παρουσίας της εταιρείας στα σημεία πώλησης. «Είμαστε στη μισή Ελλάδα και θέλουμε τα προϊόντα μας να τα βρίσκει ο καταναλωτής σε όλη την Ελλάδα» ανέφερε ο κ. Πέρκιζας και συμπλήρωσε: «Αυτό δεν γίνεται εύκολα αλλά γίνεται με επιχειρηματικό πλάνο, με τεχνογνωσία, με υποστήριξη και με κεφάλαιο. Ήδη το έχουμε πετύχει κατά πολύ μεγάλο ποσοστό». Στο ίδιο πλαίσιο ενισχύεται και το εξαγωγικό αποτύπωμα της εταιρείας η οποία έχει παρουσία σε 35 χώρες ενώ το 15% του τζίρου της προέρχεται από εξαγωγές. Σύμφωνα με τον κ. Πέρκιζα, στόχος της διοίκησης είναι να επιτευχθεί πολλαπλάσιος τζίρος και κερδοφορία πάνω από το μέσο όρο της κατηγορίας, ενώ το break even αναμένεται κάπου στη μέση της περιόδου.
Εστιάζοντας στη φιλοσοφία του επενδυτικού ταμείου SMERemediumCap, ο Νικόλαος Καραμούζης σημείωσε ότι τα τελευταία χρόνια το SMERC στηρίζει με κεφάλαια, στρατηγική και τεχνογνωσία και επενδύει στο μέλλον των μικρομεσαίων επιχειρήσεων με δυναμικό επιχειρηματικό και οικονομικό αφήγημα και με προοπτικές εξωστρέφειας στο μέλλον. Μάλιστα, ο κ. Καραμούζης ανέφερε ότι αρκετές μικρές και μεσαίες επιχειρήσεις δεν έχουν τα κεφάλαια και δεν πληρούν τις προϋποθέσεις για να ενταχθούν στο RRF αλλά και να αντλήσουν τα κεφάλαια που απαιτούνται για επενδύσεις. «Χρειαζόμαστε μεγαλύτερες, ισχυρότερες και πιο εξωστρεφείς επιχειρήσεις. Χωρίς μία τέτοια μετατόπιση σε μεγαλύτερες επιχειρήσεις, θα αντιμετωπίσουμε δυσκολίες τα επόμενα χρόνια», τόνισε.