Στο ποσό των 482,2 εκατ. ευρώ ανήλθαν οι πωλήσεις του Ομίλου Σαράντη το 2023 έναντι 445,1 εκατ. ευρώ το 2022, αυξημένες κατά 8,3%. Τα κέρδη προ τόκων, φόρων και αποσβέσεων (EBITDA) το 2023 διαμορφώθηκαν στα 61,6 εκατ. ευρώ έναντι 45,5 εκατ. ευρώ το 2022, αυξημένα κατά 35,3% αντανακλώντας αυξημένα έσοδα και βελτιωμένα περιθώρια κέρδους με το περιθώριο EBITDA να διαμορφώνεται στο 12,8% (έναντι 10,2% το 2022). Τα κέρδη προ τόκων και φόρων (EBIT) ανήλθαν σε 47,1 εκατ. ευρώ το 2023, αυξημένα κατά 45,9% σε σύγκριση με το 2022 (FY 2022 EBIT: 32,2 εκατ. ευρώ) με το περιθώριο ΕΒΙΤ να διαμορφώνεται στο 9,8% το 2023 έναντι 7,2% κατά το 2022. Το συγκρίσιμο περιθώριο ΕΒΙΤ αυξήθηκε κατά 251 μονάδες βάσης σε σύγκριση με το προηγούμενο έτος, υπογραμμίζοντας την επίδραση της λειτουργικής μόχλευσης από την αύξηση των πωλήσεων
Τα κέρδη προ φόρων (EBT) διαμορφώθηκαν σε 48,6 εκατ. ευρώ το 2023 σε σύγκριση με 31,8 εκατ. ευρώ το 2022, αυξημένα κατά 53,2%. Το περιθώριο EBT διαμορφώθηκε στο 10,1% το 2023 (έναντι 7,1% το 2022). Τα καθαρά κέρδη το 2023 διαμορφώθηκαν στα 39,3 εκατ. ευρώ σε σύγκριση με 26,3 εκατ. ευρώ το 2022, αυξημένα κατά 49,6% παρουσιάζοντας βελτιωμένα περιθώρια (περιθώριο καθαρού κέρδους το 2023 στο 8,2% σε σύγκριση με 5,9% το 2022).
Το Διοικητικό Συμβούλιο της εταιρείας θα προτείνει στην τακτική γενική συνέλευση των μετόχων μικτό μέρισμα συνολικού ποσού 15,0 εκατ. ευρώ (+50,0% από τα 10,0 εκατ. ευρώ για το 2022). Το μέρισμα διαμορφώθηκε σε ποσό 0,224381 ευρώ ανά μετοχή (έναντι μερίσματος χρήσης 2022 ποσού 0,143108 ευρώ ανά μετοχή που πληρώθηκε το Μάιο 2023).
Ο Γιάννης Μπούρας, Αναπληρωτής Διευθύνων Σύμβουλος του Ομίλου Σαράντη, μεταξύ άλλων ανέφερε: «Το δεύτερο μισό του 2023 επιβεβαίωσε τις προσδοκίες μας, καθώς συνεχίσαμε να υλοποιούμε εστιασμένα τις στρατηγικές μας προτεραιότητες σε όλες τις κύριες κατηγορίες μας και στις γεωγραφικές περιοχές όπου δραστηριοποιούμαστε. Μέσα στο 2023 καταφέραμε επιτυχώς να διατηρήσουμε την αναπτυξιακή μας δυναμική καταγράφοντας ισχυρές επιδόσεις τόσο σε επίπεδο πωλήσεων όσο και σε επίπεδο κερδοφορίας. Τηρώντας τη δέσμευσή μας για επένδυση και καινοτομία στις βασικές μας κατηγορίες, ενισχύοντας παράλληλα την απλοποίηση και αποτελεσματικότητα με στόχο τη δημιουργία αξίας και την απελευθέρωση ενέργειας στον οργανισμό, ενώ επενδύουμε στους ανθρώπους μας αναβαθμίζοντας τις δεξιότητες και ικανότητές τους, συνεχίζουμε την πορεία μας για τη δημιουργία περαιτέρω αξίας. Παράλληλα με την οργανική ανάπτυξη του ομίλου το 2023, εμπλουτίζουμε περαιτέρω το χαρτοφυλάκιο καταναλωτικών προϊόντων οικιακής φροντίδας με την εξαγορά της Stella Pack SA τον Ιανουάριο του 2024, η οποία ενισχύει το γεωγραφικό αποτύπωμα του ομίλου στην περιοχή όπου δραστηριοποιείται».