Καθαρά κέρδη ύψους 25 εκατομμυρίων δολαρίων και καθαρά κέρδη που αναλογούν στους μετόχους κοινών μετοχών ύψους 24,5 εκατομμυρίων δολαρίων για το τέταρτο τρίμηνο του 2023 ανακοίνωσε η Performance Shipping Inc. συμφερόντων Αλίκης Παληού.
Τα αποτελέσματα του τέταρτου τριμήνου του 2023 συγκρίνονται με καθαρό εισόδημα 23.8 εκατομμυρίων δολάρια και καθαρό εισόδημα που αναλογεί στους κοινούς μετόχους 9.4 εκατομμυρίων δολάρια για την ίδια περίοδο του 2022. Τα κέρδη ανά μετοχή, βασικά και απομειωμένα, για το τέταρτο τρίμηνο του 2023 ήταν 2.03 δολάρια και 0.63 δολάρια αντίστοιχα.
Επίσης, τα έσοδα ανήλθαν σε 23.8 εκατoμμύρια δολάρια (22.7 εκατομμύρια δολάρια καθαρά από τα έξοδα ταξιδιού) για το τέταρτο τρίμηνο του 2023, έναντι 27.8 εκατομμυρίων δολαρίων (25.0 εκατομμύρια δολάρια καθαρά από τα έξοδα ταξιδιού) για την ίδια περίοδο του 2022. Η μείωση αυτή οφείλεται στη μείωση των ισοδύναμων ναύλων χρονοναύλωσης (“TCE rates”) που πραγματοποιήθηκαν κατά τη διάρκεια του τριμήνου, η οποία αντισταθμίστηκε εν μέρει από την αύξηση των ημερών ιδιοκτησίας.
Όσον αφορά το 12μηνο, τα καθαρά έσοδα διαμορφώθηκαν στις 31 Δεκεμβρίου 2023 σε 69,4 εκατομμύρια δολάρια, ενώ το αμέσως προηγούμενο χρόνο ήταν και 36,3 εκατομμύρια δολάρια. Τα καθαρά κέρδη που αναλογούν στους μετόχους για το έτος που έληξε στις 31 Δεκεμβρίου 2023 ανήλθαν σε 56.9 εκατομμύρια δολάρια και οδήγησαν σε κέρδη ανά μετοχή, βασικά και απομειωμένα, ύψους 5.43 δολαρίων και 1.91 δολαρίων αντίστοιχα.
«Κατά τη διάρκεια του τέταρτου τριμήνου του 2023, η αγορά δεξαμενόπλοιων συνέχισε να ενισχύεται όπως και καθ’ όλη τη διάρκεια του έτους. Εξασφαλίσαμε μια μέση τιμή ισοδύναμης ναύλωσης σε όλο τον στόλο 33.114 δολάρια την ημέρα και 36.954 δολάρια ανά ημέρα κατά τη διάρκεια του έτους.
Ως αποτέλεσμα, κατά τη διάρκεια του οικονομικού έτους που έληξε στις 31 Δεκεμβρίου 2023, δημιουργήσαμε έσοδα 109 εκατομμυρίων δολαρίων και καθαρό εισόδημα που αποδίδεται στους μετόχους 56,9 εκατομμύρια δολάρια, που αντιπροσωπεύουν αυξήσεις 45% και 374%, αντίστοιχα, σε σύγκριση με την αντίστοιχη περίοδο του 2022», ανέφερε ο Διευθύνων Σύμβουλος της Εταιρείας, Ανδρέας Μιχαλόπουλος.
Πιστεύουμε ότι το σταθερό περιβάλλον της αγοράς δεξαμενόπλοιων θα είναι βιώσιμο μέχρι το 2024, παρακινώντας τη συνεχή εστίασή μας σε μια στρατηγική ανάπτυξης στόλου που δίνει έμφαση στην ισόρροπη έκθεση σε βραχυπρόθεσμα έως μεσοπρόθεσμα συμβόλαια ναύλωσης, καθώς και στην αγορά spot», πρόσθεσε.