Στην ενίσχυση του στόλου της, μέσα από νέες παραγγελίες πλοίων, προχωρά η Safe Bulkers, συμφερόντων Πόλυ Β. Χατζηιωάννου.
Σύμφωνα με πηγές της αγοράς, η ναυτιλιακή υπέγραψε συμβόλαια με την Qingdao Shipyard Co. για την απόκτηση τριών νεότευκτων πλοίων μεταφοράς ξηρού φορτίου τύπου kamsarmax διπλού καυσίμου.
Σημειώνεται πως η ναυτιλιακή είχε προχωρήσει τον περασμένο Οκτώβριο σε παραγγελία για τη ναυπήγηση δύο Kamsarmax πλοίων, χωρητικότητας 81,200 dwt, διπλού καυσίμου. Τα πλοία αναμένεται να κατασκευαστούν με σχεδιασμό που πληροί τις απαιτήσεις των κανονισμών του IMO που αφορούν στη μειωμένη εκπομπή διοξειδίου του άνθρακα κατά 30% σε σύγκριση με το 2008 (EEDI – Phase 3) και συμμορφώνονται με τον τελευταίο κανονισμό για τις μειωμένες εκπομπές οξειδίων του αζώτου (NOx-Tier III).
Τα πρώτα πλοία αναμένεται να παραδοθούν στην εταιρεία το 2025, ενώ τα υπόλοιπα τρία γύρω στα μέσα του 2026.
Ακόμα, η εταιρεία γνωστοποίησε ότι συμφώνησε να πουλήσει ένα από τα παλαιότερα πλοία της. Πρόκειται για το bulker panamax «Maritsa» χωρητικότητας 76.000 dwt και με έτος κατασκευής το 2025. Η τιμή πώλησης ανήλθε στα 12,2 εκατ. δολάρια. Το όνομα του αγοραστή δεν κατονομάστηκε.
Η Safe Bulkers συνέχισε σε κερδοφόρα ρότα και το 2023. Τα έσοδα της ανήλθαν σε 82,3 εκατ. δολάρια στο τέταρτο τρίμηνο του 2023 και στα 284,4 εκατ. δολάρια στο σύνολο του έτους. Τα κέρδη ανήλθαν στα 27,6 εκατ. δολάρια στο τρίμηνο και στα 77,4 εκατ. δολάρια στο έτος.