Στην ενίσχυση του στόλου της προχωρά η Eastern Mediterranean Maritime Limited (EastMed), συμφερόντων Θανάση Μαρτίνου, πραγματοποιώντας την πρώτη παραγγελία πλοίου ύστερα από δέκα χρόνια και συγκεκριμένα από το 2014.
Όπως αναφέρει το tradewinds, η ναυτιλιακή ήρθε σε συμφωνία με το ναυπηγείο Nantong Xiangyu Shipbuilding & Offshore Engineering για την κατασκευή τεσσάρων ultramax bulkers, χωρητικότητας 63,500 dwt έκαστο, τα οποία αναμένεται να παραλάβει μεταξύ Μαρτίου και Σεπτεμβρίου 2026.
Σύμφωνα με τις ίδιες πληροφορίες το κόστος για κάθε πλοίο υπολογίζεται γύρω στα 34 εκατ. δολάρια.