Για πρώτη φορά στην Ελλάδα το Fine Water Summit 2023 & τα Taste & Design Awards, σε μια τελετή απονομής βραβείων και μίας απολαυστικής εμπειρίας Food and Water Pairing φιλοξενήθηκαν από το Φυσικό Μεταλλικό Νερό ΘΕΟΝΗ. Το Φυσικό Μεταλλικό Νερό ΘΕΟΝΗ, έχοντας κερδίσει πολλαπλά βραβεία στο πλαίσιο των Taste & Design Awards, προσκάλεσε φέτος τη διοργάνωση στην Αθήνα, φιλοξενώντας τους ιδρυτές του Fine Waters Academy, Michael Mascha και Martin Riese.
Στο πλαίσιο της εκδήλωσης, ο Michael Mascha ανέφερε: “Το νερό δεν είναι μόνο νερό. Έχει τοποθεσία προέλευσης, κρατά εμπειρίες και χαρίζει ευεξία. Το νερό αξίζει της προσοχής μας. Γι’ αυτό τα Taste & Design Awards τοποθετούν το νερό στο επίκεντρο και η ομάδα έξι κριτών, επαγγελματιών, έμπειρων διεθνών σομελιέ και ειδικών, του Διεθνή Διαγωνισμού Γευσιγνωσίας Νερού FineWaters επέλεξε τα καλύτερα στην κατηγορία τους. Ανάμεσα σε αυτά, το Νερό Θεόνη που κατέκτησε το Silver Award για το ανθρακούχο νερό και το Gold Award για την πλήρως ανακυκλώσιμη συσκευασία του.
Η εκδήλωση πραγματοποιήθηκε την Τετάρτη 26 Απριλίου, στο εστιατόριο Βασίλαινας όπου σε ένα Food & Water Pairing δείπνο, ο διεθνούς φήμης Water Sommelier, Michael Mascha και ο Martin Riese καθοδήγησαν τους παρευρισκόμενους σε μια γευστική διαδρομή ταιριάσματος 100 διαφορετικών νερών με ένα επιλεγμένο μενού εκλεπτυσμένων ελληνικών γεύσεων. Κάθε τραπέζι είχε το δικό του water sommelier ο οποίος πρότεινε για κάθε πιάτο ένα διαφορετικό νερό προκειμένου να αναδείξει τις γεύσεις και να ενισχύσει την απόλαυση της εμπειρίας του Food & Water Pairing Menu.
Το “παρών” στην εκδήλωση έδωσε και o κ. Σάκης Ρουβάς, ο Brand Ambassador του Φυσικού Μεταλλικού Νερού ΘΕΟΝΗ, ο οποίος δήλωσε: “Είναι πάντα χαρά μου να έχω συνεργάτες που συμμερίζονται την ανάγκη για βιωσιμότητα και σεβασμό προς το περιβάλλον. Αυτό που με κρατά κοντά στο ΘΕΟΝΗ είναι το πάθος της ομάδας για το νερό. Πάθος που μοιράζεται και μέσω της δέσμευσης να εκπαιδεύσει Water Sommeliers, ώστε η γευστική εμπειρία και η απόλαυση αυτού του απόλυτα φυσικού και άκρως σημαντικού συστατικού της ζωής μας, να έχει την επιμέλεια ανθρώπων που γνωρίζουν πώς να το αναδείξουν”.
Ο Πρόεδρος και Διευθύνοντας Σύμβουλος του ΘΕΟΝΗ, κ. Δημήτρης Τσέλιος ανέφερε: “Στην Ελλάδα η φιλοξενία μιας τέτοιας εκδήλωσης αυξάνει την αναγνωσιμότητα των τοπικών brands δίνοντας έτσι στον καταναλωτή την πληροφορία που χρειάζεται για να μπορεί να επιλέγει το καλύτερο ελληνικό νερό, στηρίζοντας την τοπική οικονομία και ελαχιστοποιώντας το αποτύπωμα άνθρακα για το περιβάλλον.