Πρεμιέρα για την έναρξη των χειμερινών εκπτώσεων τη Δευτέρα 9 Ιανουαρίουκαι ο πρόεδρος του Εμπορικού Συλλόγου Αθηνών, Σταύρος Καφούνης, προτρέπει τους καταναλωτές να εκμεταλλευτούν τη συγκεκριμένη περίοδο.
Συγκεκριμένα δήλωσε: «Μετά από δύο άνυδρες εορταστικές περιόδους, φέτος η αγορά κινήθηκε με ικανοποιητικούς ρυθμούς τουλάχιστον τις εβδομάδες πριν τα Χριστούγεννα και την Πρωτοχρονιά και ελπίζουμε το ίδιο κλίμα να επικρατήσει και κατά την διάρκεια της εκπτωτικής περιόδου.
Καλούμε το καταναλωτικό κοινό να επισκεφτεί από την πρώτη στιγμή τα εμπορικά καταστήματα, να κάνει έρευνα αγοράς και να εκμεταλλευτεί τις πολύ ελκυστικές τιμές, καλύπτοντας τις οικογενειακές ανάγκες με τον καλύτερο δυνατό τρόπο, επιλέγοντας από μία μεγάλη γκάμα προϊόντων σε όλες τις κατηγορίες των ειδών.
Ο Εμπορικός Σύλλογος Αθηνών και εγώ προσωπικά, ευχόμαστε ολόψυχα το 2023 να αποτελέσει το έτος που θα αφήσουμε οριστικά πίσω τις κακές αναμνήσεις του παρελθόντος.
Ο Εμπορικός Σύλλογος Αθηνών σας ενημερώνει ότι η περίοδος των χειμερινών εκπτώσεων αρχίζει τη Δευτέρα 9 Ιανουαρίου και λήγει την Τρίτη 28 Φεβρουαρίου.
Τα καταστήματα θα παραμείνουν προαιρετικά ανοιχτά την Κυριακή 15 Ιανουαρίου, με προτεινόμενο ωράριο λειτουργίας από 11:00’ έως 18:00’.
Οι εμπορικές επιχειρήσεις θα πρέπει να δείξουν ιδιαίτερη προσοχή στα κάτωθι:
Η αναγραφή διπλής τιμής, δηλαδή της παλαιάς (διαγεγραμμένης) και της νέας τιμής όλων των ειδών που πωλούνται με έκπτωση είναι υποχρεωτική.
Επιτρέπεται και η αναγραφή και η εμπορική επικοινωνία ποσοστού έκπτωσης.
Εφόσον παρέχεται μειωμένη τιμή σε περισσότερα από το 60% του συνόλου των πωλούμενων ειδών, η επίδειξη του παρεχόμενου ποσοστού έκπτωσης επιβάλλεται, οπότε θα πρέπει να αναγράφεται στην προθήκη του καταστήματος και σε οποιαδήποτε άλλη εμπορική επικοινωνία.
Στην περίπτωση που υπάρχουν διαφορετικά ποσοστά έκπτωσης ανά κατηγορίες προϊόντων, θα πρέπει να αναγράφεται το εύρος του παρεχόμενου ποσοστού («από …. % έως …. %»).
Σε κάθε άλλη περίπτωση θα αναγράφεται ότι οι εκπτώσεις αφορούν επιλεγμένα είδη με αναφορά στο αντίστοιχο ποσοστό.
Οι καταστηματάρχες θα πρέπει, σε περίπτωση ελέγχου, να είναι σε θέση να αποδείξουν, ότι η παλαιά τιμή πώλησης που αναγράφεται στην πινακίδα, ανταποκρίνεται στην πραγματικότητα».