Δευτέρα, 18 Νοεμβρίου, 2024
ΑρχικήΟΙΚΟΝΟΜΙΑΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣGoogle: «Σάρωσαν» οι αναζητήσεις για fuel pass, edupass, power pass, Βασίλισσα Ελισάβετ...

Google: «Σάρωσαν» οι αναζητήσεις για fuel pass, edupass, power pass, Βασίλισσα Ελισάβετ και Πισπιρίγκου

Τις ετήσιες λίστες του Year In Search 2022 της Google, δημοσιοποίησε η εταιρεία δίνοντας μια «ψηφιακή ταυτότητα» των τελευταίων 365 ημερών της ζωής μας. Σ’ αυτήν αποτυπώνονται, όπως αναφέρει ανακοίνωση, «όλα όσα παρακολουθήσαμε, ποιους θαυμάσαμε, ποιους χάσαμε και γενικά, όλα όσα τράβηξαν την προσοχή των Ελλήνων και τα αναζήτησαν μέσα σε μια ακόμη χρονιά με έντονη επικαιρότητα.

Οι λίστες του Year In Search βασίζονται στις καθημερινές αναζητήσεις μας στο Search, αυτό το μοναδικό, πολύτιμο εργαλείο που δίνει κάθε στιγμή πρόσβαση, σε δισεκατομμύρια ανθρώπους του πλανήτη μας, σε έναν απέραντο αλλά οργανωμένο ωκεανό πληροφοριών σχετικά με οτιδήποτε μπορεί να περάσει από το μυαλό μας» σημειώνει η εταιρεία.

Αυτά που προκύπτουν από τις φετινές Αναζητήσεις μας είναι χαρακτηριστικά για το «προφίλ» της χρονιάς:

  • Κυρίαρχη τάση είναι η όλο και μεγαλύτερη εξοικείωση με την ψηφιακή καθημερινότητά μας, όπως αποδεικνύεται από τις αναζητήσεις μας για όλων των ειδών τα pass (fuel pass, edupass, power pass κτλ.). Εύλογα, στη δεκάδα εμφανίζονται η Ουκρανία, κάποια θέματα υγείας – πιστοποιητικό εμβολιασμού, προσωπικός γιατρός – καθώς και η τηλεοπτική σειρά «Σασμός».
  • Στα πρόσωπα που μας απασχόλησαν πρωτιά έχει η Ρούλα Πισπιρίγκου, ενώ ακολουθεί ο Μάκης Κατμετζόγλου. Συνδετικός ιστός όλων των ονομάτων της λίστας – και των ελληνικών και των διεθνών –  είναι όπως πάντα η επικαιρότητα, όπως συμβαίνει με τον Will Smith και την Amber Heard,  η οποία πρωταγωνίστησε στην πολύκροτη δίκη με τον πρώην σύζυγό της, Johnny Depp. 
  • H λίστα με τους εκλιπόντες ξεκινά από τη Βασίλισσα Ελισάβετ και περιλαμβάνει κυρίως αγαπημένους Έλληνες ηθοποιούς και τραγουδιστές, καθώς και την Αμερικανίδα ηθοποιό, κάτοχο βραβείων Emmy, Anne Heche.
  • Στον αθλητισμό, αφήσαμε τη λατρεία μας για τα τερέν του τένις και (με κάποιες εξαιρέσεις) επιστρέψαμε στα γνωστά μας ποδοσφαιρικά λημέρια, με μάλλον αναμενόμενες αναζητήσεις για το ελληνικό -και όχι μόνο- πρωτάθλημα.
  • Πολύ ενδιαφέρουσες (όπως κάθε φορά) είναι οι απορίες μας στην ενότητα «Τι είναι». Πολιτική, οικονομία (κυρίως crypto) και επικαιρότητα κυριαρχούν, ενώ εμφανίζεται και ο όρος «αφασία», με αφορμή μάλλον το πρόβλημα υγείας του γνωστού ηθοποιού, Bruce Willis. Επίσης, αξίζει να πούμε πως η ερώτηση για το τι είναι το ΝΑΤΟ δεν υπάρχει μόνο στις ελληνικές λίστες του Year in Search, αλλά και σε άλλων χωρών.
  • Στα τηλεοπτικά πράγματα, ψηφίζουμε ελληνική μυθοπλασία αφήνοντας μόνο 3 θέσεις σε ξένες συμμετοχές! Αντίθετα, στις ταινίες, μεταξύ όλων των ξένων ξεχωρίζει μία μόνο ελληνική παραγωγή.
  • Στην αναζήτηση του «Πότε» – όπως και του «Γιατί» – η μεγάλη ποικιλία των θεμάτων αντανακλά ακριβώς τη «μαγεία» του Search, στο οποίο καταφεύγουμε συνεχώς για να λύνουμε τις άπειρες και διαφορετικές μεταξύ τους, απορίες μας. Στο περίφημο «Γιατί» για παράδειγμα, εκτός από τις αναφορές στον πόλεμο της Ουκρανίας, πραγματικός πρωταγωνιστής είναι το… χταπόδι και γιατί δεν πρέπει να το τρώμε! 

Στον παρακάτω σύνδεσμο, μπορείτε να επισκεφτείτε την Παγκόσμια λίστα της Google, καθώς και τις λίστες άλλων χωρών: https://trends.google.com/trends/yis/2022/

spot_img
300px by 250px ad for bank of Chania

MUST READ

ΔΗΜΟΦΙΛΗ