Παρασκευή, 20 Σεπτεμβρίου, 2024
ΑρχικήΟΙΚΟΝΟΜΙΑΤΟΥΡΙΣΜΟΣΣ. Ζαχαράκη: Έμφαση στον ορεινό και χειμερινό τουρισμό

Σ. Ζαχαράκη: Έμφαση στον ορεινό και χειμερινό τουρισμό

«Συζητάμε το πώς μπορούμε να βρούμε ακριβώς την ισορροπία της λειτουργίας της βραχυχρόνιας μίσθωσης, αλλά και της εξισορρόπησης με τη λειτουργία των ξενοδοχειακών μας καταλυμάτων που δίνουν τη μάχη της ελληνικής φιλοξενίας εδώ και χρόνια» δήλωσε  η υφυπουργός Τουρισμού, Σοφία Ζαχαράκη.

Μιλώντας στην ΕΡΤ και για το θέμα των βραχυχρόνιων μισθώσεων τύπου Αirbnb και του τουρισμού των 365 ημερών η κ. Ζαχαράκη ανέφερε ότι είναι δύο θέματα τα οποία γνωρίζει και λαμβάνει μέτρα το υπουργείο Τουρισμού.

Αναφερόμενη στα προβλήματα στέγασης λόγω της έλλειψης μικρών διαμερισμάτων που διατίθενται μέσω της πλατφόρμας του Αirbnb η κ. Ζαχαράκη παρέπεμψε στη δήλωση την οποία έκανε ο πρωθυπουργός στη Διεθνή Έκθεση Θεσσαλονίκης τόσο για το στεγαστικό πρόγραμμα για τους νέους όσο και στα αυξημένα επιδόματα που θα δοθούν φέτος στους φοιτητές. Η ευνοϊκή αυτή ρύθμιση, για πρώτη φορά φέτος, όπως είπε στο ertnews, αφορά και τους σπουδαστές των ΙΕΚ Τουρισμού, οι οποίοι θα λάβουν το στεγαστικό επίδομα στα 1.500 ή στα 2.000 όταν συγκατοικούν».

Έμφαση στον ορεινό και χειμερινό τουρισμό

Αναφορικά με την προσέλκυση βορειοευρωπαίων τουριστών που ενδιαφέρονται να ξεχειμωνιάσουν στην Ελλάδα λόγω του ηπιότερου κλίματος η υφυπουργός Τουρισμού δήλωσε ότι «η Ελλάδα, όλο τον χρόνο, με πιο ήπιες θερμοκρασίες, με εξαιρετική ποιότητα ζωής μπορεί να φιλοξενήσει κόσμο».

Μιλώντας για την καμπάνια προώθησηςτου προγράμματος «Τουρισμός 365 ημερών» επισήμανε ότι έχουμε ήδη έρθει σε επαφή με τους πρέσβεις από τη Νορβηγία, τη Φινλανδία, τη Σουηδία καθώς και με τοπικές ενώσεις σε περιοχές όπου θα μπορούσαν – λόγω των απευθείας πτήσεων και της ύπαρξης μεγάλων ξενοδοχειακών μονάδων- να διαθέσουν αυτές τις κλίνες.

«Ο τουρισμός 365 ημερών σημαίνει ότι έχουμε μια στρατηγική. Η στρατηγική αυτή έχει τρεις πυλώνες στο Υπουργείο Τουρισμού: Έχει τον πυλώνα της βιωσιμότητας, το στοιχείο της ισορροπίας χρονικής και γεωγραφικής και την ποιότητα» είπε η κ. Ζαχαράκη.

Εξειδικεύοντας τις προωθητικές ενέργειες που κάνει το υπουργείο Τουρισμού αναφέρθηκε στην καμπάνια που υλοποιεί για τον ορεινό και χειμερινό τουρισμόκαθώς και για τους επισκέπτες του Σαββατοκύριακου (City Break), που μπορούν να επιλέξουν ανάμεσα σε Αθήνα, Θεσσαλονίκη ή κάποια άλλη μεγάλη ελληνική πόλη για τον προορισμό τους.

spot_img
300px by 250px ad for bank of Chania

MUST READ

ΔΗΜΟΦΙΛΗ