Σάββατο, 16 Νοεμβρίου, 2024
ΑρχικήEDITOR'S PICKSΤις έξυπνες συσκευές από τα επώνυμα ρούχα προτιμούν πλέον οι πολίτες

Τις έξυπνες συσκευές από τα επώνυμα ρούχα προτιμούν πλέον οι πολίτες

Τον καθοριστικό ρόλο της τεχνολογίας και των έξυπνων συσκευών αυτής, υπογράμμισε η πανδημία του κορονοϊού εξυπηρετώντας τους ανθρώπους σε καθημερινές τους ανάγκες κατά την διάρκεια του εγκλεισμού τους. Επικοινωνία, εκπαίδευση, εργασία, διασκέδαση έχουν μεταφερθεί πλέον online αυξάνοντας την ανάγκη για τεχνολογικό εξοπλισμό.

Δεδομένων των συνθηκών μάλιστα, οι ανάγκες για τεχνολογία δεν εξαντλούνται πλέον στην ανανέωση του ηλεκτρονικού υπολογιστή, αλλά στρέφουν τους καταναλωτές σε διάφορες έξυπνες συσκευές. Αυτός είναι και ο λόγος που στην ερώτηση «πού θα επενδύατε ένα ποσό χρημάτων που σας περισσεύουν» οι Ευρωπαίοι απαντούν πως είναι 10 φορές πιο πιθανό να ξοδέψουν χρήματα σε «έξυπνες» συσκευές (38%) παρά σε επώνυμα ρούχα (4%) ή κοσμήματα (3%).

Το 64% των Ευρωπαίων ηλικίας 25-35 ετών αλλά και όσων έχουν παιδιά απαντούν ότι η τεχνολογία τους διευκόλυνε να διατηρήσουν ουσιαστικές σχέσεις με φίλους και συγγενείς ενώ περίπου 1 στους 3 (31%) κάτω των 35 ετών απαντά ότι η τεχνολογία ήταν το εργαλείο για να κάνουν σχέση κατά την διάρκεια της πανδημίας.

Η στροφή είναι τέτοια που ο τρόπος, με τον οποίο ο κόσμος αλληλεπιδρά με το κοινωνικό του περιβάλλον, μπορεί να αλλάξει για πάντα. Ήδη το 50% των Ευρωπαίων, που ξεκίνησαν να επικοινωνούν με βιντεοκλήση με φίλους και οικογένεια ή συνήθιζαν να το κάνουν κατά τη διάρκεια της πανδημίας, σκέφτονται να το συνεχίσουν και μετά την άρση των lockdown.

Η διείσδυση της εικονικής αυτής κοινωνικοποίησης, η οποία ακούει στο όνομα «virtualizing», αποτυπώνεται μερικώς κι από το γεγονός ότι το 30% όσων την εφαρμόζουν προτιμούν πλέον συσκευές με μεγάλες οθόνες για να κάνουν βιντεοκλήσεις, σύμφωνα με έρευνα της IPSOS MORI που πραγματοποιήθηκε για λογαριασμό της Samsung σε δείγμα 10.000 Ευρωπαίων, από την οποία προέρχονται και τα παραπάνω στοιχεία.

Η συνεχής παραμονή στο σπίτι ενίσχυσε για πολλούς και την συναισθηματική σχέση με το οικιακό τους περιβάλλον. Πλέον το 39% των Ευρωπαίων βλέπει το σπίτι του, ως μέρος για να εκφράζει καλύτερα τον εαυτό του, ενώ η εικόνα του σπιτιού ενδιαφέρει το 37% των συμμετεχόντων στην έρευνα, περισσότερο από ότι προ πανδημίας.

Αυτή η αλλαγή της αντίληψης σχετικά με το σπίτι εκτιμάται ότι θα φέρει κι αλλαγές στις καταναλωτικές συνήθειες των ανθρώπων. Ήδη για το 37% των Ευρωπαίων, πλέον πιο σημαντική η αγορά αγαθών που κάνουν τη ζωή στο σπίτι πιο άνετη ενώ ένα 41% κάνει πράγματα στο σπίτι που δεν είχε κάνει ποτέ πριν, αγοράζοντας φυσικά και τον κατάλληλο εξοπλισμό γι αυτά.

Ενδεικτικά 8 στους 10 (78%) δηλώνουν ότι θα ήθελαν να συνεχίσουν να μαγειρεύουν περισσότερο στο σπίτι, το 74% θα ήθελε να συνεχίσει να ξεκινά καινούργια χόμπι, όπως ζωγραφική και κηπουρική. Το 66% θα ήθελε να συνεχίσει να αναβαθμίζουν το σπίτι του ενώ 6 στους 10 θα ήθελαν να συνεχίσουν τη γυμναστική στο σπίτι μέσω διαδικτύου για ένα χρόνο από τώρα, ακόμα κι αν αρθούν όλοι οι περιορισμοί.

Κάπως έτσι τα wearables, τα οποία βοηθούν την παρακολούθηση των επιπέδων δραστηριότητας σε κάθε περιβάλλον, κατέγραψαν μεγάλη αύξηση το ίδιο κι ο αθλητικός εξοπλισμός αλλά και οι συσκευές γυμναστικής. Και η τάση δεν μοιάζει παροδική, αφού το 34% των Ευρωπαίων δηλώνει ότι είναι πιθανό να αγοράσει κάποιο προϊόν τεχνολογίας για την υγεία ή τη φυσική του κατάσταση και τους επόμενους 12 μήνες.

Νίκη Παπάζογλου

spot_img
300px by 250px ad for bank of Chania

MUST READ

ΔΗΜΟΦΙΛΗ