Συνολικά είκοσι έργα που θα υλοποιηθούν με τη μέθοδο των ΣΔΙΤ (Σύμπραξη Ιδιωτικού Δημόσιου Τομέα) περιλαμβάνει το πρόγραμμα του υπουργείου Υποδομών – μεταφορών με τα μισά εξ αυτών να είναι έτοιμα προς δημοπράτηση εντός του 2022. Τα νέα έργα προϋπολογισμού 2,3 δισ. ευρώ αναμένονται με αγωνία από την αγορά σε επενδυτικό, συμβουλευτικό αλλά και κατασκευαστικό επίπεδο.
Δύο από τα έργα είναι αμιγώς οδικά και αφορούν στον οδικό άξονα Δράμας – Αμφίπολης και στον Θεσσαλονίκη – Έδεσσα. Άλλα δύο περιλαμβάνουν το δικαστικό Μέγαρο Κρήτης και το αντίστοιχο της Θεσσαλίας, καθώς και πέντε αστυνομικά Μέγαρα στην περιφέρεια της χώρας. Η ανάθεση της λειτουργίας και συντήρησης του Μετρό Θεσσαλονίκης αλλά και τα ηλεκτρονικά διόδια αποτελούν δύο ακόμα από τα έργα που θα υλοποιηθούν μέσω ΣΔΙΤ, ενώ προγραμματίζεται και η δημοπράτηση για το φράγμα Ενιπέα στα Φάρσαλα, το φράγμα Ταυρωνίτη στα Χανιά και η ύδρευση της Κέρκυρας.
Κοινό στοιχείο των παραπάνω δέκα έργων το γεγονός ότι κανένα δεν αφορά την Αττική, αλλά είναι απλωμένα σε μεγάλο μέρος της ελληνικής περιφέρειας.
Αναπτυξιακή δυναμική βλέπει κανείς στα δύο φράγματα τα οποία με την ολοκλήρωσή τους θα δώσουν ώθηση στη βιώσιμη γεωργία τόσο στα Φάρσαλα όσο και στα Χανιά.
Το υπόλοιπα 10 έργα ΣΔΙΤ που ολοκληρώνουν το συνολικό πακέτο
Το συνολικό πρόγραμμα του υπουργείου Υποδομών περιλαμβάνει 20 έργα με τη μέθοδο της Σύμπραξης Δημόσιου και Ιδιωτικού Τομέα συνολικού ύψους 4 δισ. ευρώ. Σήμερα έχουν ενεργοποιηθεί τα μισά από αυτά ποσού περίπου 1,7 δισ. ευρώ.
Περιλαμβάνουν το τμήμα του ΒΟΑΚ Χερσόνησος-Νεάπολη, τον οδικό άξονα Καλαμάτα-Πύλος-Μεθώνη, το flyover της Περιφερειακής Θεσσαλονίκης. Επίσης τα κτιριακά έργα για 17 σχολεία στην Κεντρική Μακεδονία, Δικαστικά Μέγαρα στην Κεντρική Μακεδονία, δύο διαγωνισμούς για 13 Περιφερειακά Κέντρα Πολιτικής Προστασίας και το νέο κτίριο της Γενικής Γραμματείας Υποδομών στην οδό Πειραιώς.
Τέλος σε διαγωνισμό βρίσκονται τα έργα για το Φράγμα Χαβρία στη Χαλκιδική και το Εξωτερικό Υδροδοτικό Σύστημα Αττικής.
Μέσα στο 2022 εκτιμάται ότι θα υπογραφούν τουλάχιστον τα τρία οδικά έργα ενώ προχωρούν οι διαδικασίες και για τα κτιριακά έργα ούτως ώστε να υπογραφούν το πρώτο εξάμηνο του 2023.