Το πρώτο βήμα για τη διαμόρφωση μιας πλήρως ψηφιακής εμπειρίας πελάτη κάνει η ΕΛΤΑ Courier, παρουσιάζοντας τη νέα της εφαρμογή για κινητά τηλέφωνα και φορητές συσκευές.
Η εφαρμογή σχεδιάστηκε και αναπτύχθηκε για να φέρει όλες τις υπηρεσίες της εταιρίας στην οθόνη του χρήστη. Tο νέο interface είναι απλό και σύγχρονο, παρέχοντας άμεση και εύκολη πληροφόρηση για όλες τις διαθέσιμες υπηρεσίες, δίνοντας έμφαση στο customer experience.
Η ανάπτυξη της εφαρμογής έγινε in house, με τη συμμετοχή των ομάδων πληροφορικής και εμπειρίας πελάτη, γεγονός που διαμορφώνει ένδειξη των δυνατοτήτων στο δυναμικό της για να υλοποιήσει τον ψηφιακό μετασχηματισμό.
Μέσω της νέας εφαρμογής, η οποία διατίθεται δωρεάν για iOS & Android συσκευές, o χρήστης του mobile app ΕΛΤΑ Courier έχει τη δυνατότητα:
• Να εγγραφεί δωρεάν και να δημιουργήσει το δικό του προφίλ
• Να αναζητήσει εύκολα και γρήγορα κάθε αποστολή του, είτε πληκτρολογώντας τον αριθμό αποστολής, είτε σκανάροντας το barcode
• Να έχει πρόσβαση στο ιστορικό των αποστολών του
• Να ενημερώνεται μέσω ειδοποιήσεων σε πραγματικό χρόνο (Real Time push notifications) για το πού βρίσκεται η αποστολή του
• Να υπολογίσει το εκτιμώμενο κόστος μέσω του μενού Get Quote, προχωρώντας σε πραγματοποίηση παραγγελίας / αποστολής και σε ασφαλείς ηλεκτρονικές πληρωμές
• Να διαχειριστεί το προφίλ του με δυνατότητα προσθήκης αγαπημένων διευθύνσεων
• Να αναζητήσει το κοντινότερο σημείο εξυπηρέτησης του δικτύου ΕΛΤA Courier
• Να τροποποιήσει την ημέρα παράδοσης αλλά και τη διεύθυνση παράδοσης
• Να επιλέξει παραλαβή του αντικειμένου του από το κατάστημα
• Να ορίσει εναλλακτικό παραλήπτη
• Να επιλέξει το χρονικό διάστημα επίδοσης
Με τις τέσσερις τελευταίες καινοτομίες η ΕΛΤΑ Courier επιτυγχάνει το λεγόμενο Last Mile Optimization. Δηλαδή, τη δυνατότητα του πελάτη να αποκτήσει ευελιξία στην τελευταία φάση της αποστολής, επιλέγοντας τις δικές του παραμέτρους.
Το νέο mοbile app είναι το πρώτο βήμα του ψηφιακού μετασχηματισμού της ΕΛΤΑ Courier και θα εξελίσσεται διαρκώς.