Παρασκευή, 20 Σεπτεμβρίου, 2024
ΑρχικήEDITOR'S PICKSΌμιλος Καστελόριζο: Νέα επένδυση στην Κηφισιά με το 14ο κατάστημα

Όμιλος Καστελόριζο: Νέα επένδυση στην Κηφισιά με το 14ο κατάστημα

Το 14ο εστιατόριό του άνοιξε πριν μια εβδομάδα ο όμιλος Καστελόριζο στην Κηφισιά, μια επένδυση 300 χιλ. ευρώ που αυξάνει τις θέσεις εργασίας κατά 30 επιπλέον, με τον όμιλο πλέον να απασχολεί 400 εργαζόμενους, αποτελώντας μια από τις μεγαλύτερες εταιρείες εστίασης στη χώρα.

Ο λόγος για το «Don Mοskio», ένα εστιατόριο που έχει ως επίκεντρο το κρέας, εμπλουτίζοντας την πολύπλευρη και εν πολλοίς ετερόκλητη γκάμα εστιατορίων του ομίλου. Ο «Δον Μόσκιο» αντλεί το όνομα του από την καταγωγή του ιδρυτή του ομίλου και την ηπειρωτική διάλεκτο, σύμφωνα με την οποία το μοσχάρι αποκαλείται «μόσκιο».

Χθες, σε συνάντηση με δημοσιογράφους ο ιδρυτής του ομίλου Καστελόριζο Αντώνης Σταύρου με αφορμή την παρουσίαση του νέου εγχειρήματος, αφού αναφέρθηκε στα προβλήματα κλάδου της εστίασης, γνωστοποίησε πως ετοιμάζεται να κάνει άνοιγμα στην κατηγορία του Catering, σχέδιο που είχε εδώ και μια διετία όμως είχε παγώσει λόγω της πανδημίας.

Για τον κλάδο της εστίασης ο κ. Σταύρου τόνισε πως τα lockdown, αλλά και η ραγδαία αύξηση των τιμών πρώτων υλών και του ενεργειακού κόστους έχουν εξουθενώσει τους επαγγελματίες. Παράλληλα, εκφράζει την ανησυχία του για την πορεία της εστίασης τους χειμερινούς μήνες, ενώ γνωστοποιεί πως λόγω της αύξησης των τιμών πρώτων υλών και ενέργειας, θα προχωρήσει σε ανατιμήσεις περί το 10%.

Ο όμιλος Καστελόριζο είναι ξεχωριστός στον κλάδο των εστιατορίων, καθώς υπό την ομπρέλα του φιλοξενεί διαφορετικού concept καταστήματα. Ο Αντώνης Σταύρου (φωτό) που ξεκίνησε από σερβιτόρος σε ψαροταβέρνα στις Τζιτζιφιές, έχει συμπληρώσει 42 συναπτά έτη στο χώρο της εστίασης υψηλών απαιτήσεων, διευθύνει τη δεύτερη σε μέγεθος αλυσίδα εστιατορίων (πλην αλυσίδων ταχυφαγίας και franchise) στην Ελλάδα μετά τον όμιλο Σταθοκωστόπουλου.

Ο όμιλος αποτελείται από το «Καστελόριζο Κηφισιάς», το «Καστελόριζο Βάρκιζας», τους «Ορίζοντες Λυκαβητού», το «Όμικρον» στη Νέα Κηφισιά, το «Ρακί Μεζέ», το «Κ.Grill» στις Τζιτζιφιές, το «Μezze Glyfada», το «Ramino» στη Γλυφάδα, το «K.Grill» στη Βούλα, το «Omnivore» στην πλατεία Αγ. Ειρήνης και το «Ζουμπουρλού» στου Ψυρρή, με το οποίο για πρώτη φορά μπήκε στην κατηγορία γλυκού και καφέ.

Η αλυσίδα συνεργάζεται με 50 Έλληνες προμηθευτές, ενώ έως την έλευση της πανδημίας πραγματοποιούσε τζίρο περί τα 12 εκατ. ευρώ. Πέρυσι, λόγω του Covid-19 ο τζίρος έπεσε στα 6,7 εκατ. ευρώ από 11,7 εκατ. ευρώ το 2019 (-90%), με τα κέρδη να κατέρχονται στις 200 χιλ. ευρώ από 1 εκατ. ευρώ.

Για το 2021 ο κ. Σταύρου επισήμανε ότι πάει πολύ καλά κάτι που οφείλεται στην «έκρηξη» που ήρθε την περασμένη άνοιξη μετά την άρση του lockdown, ενώ καταλυτική ήταν και η συνεισφορά του τουρισμού. Ο κύκλος εργασιών το πρώτο 7μηνο του 2021 διαμορφώθηκε ήδη στα 6,5 εκατ. ευρώ, ανεβάζοντας τον πήχη για το σύνολο του έτους, που πάντως δεν δύναται να φτάσει τα επίπεδα του 2019.

Πλην των εστιατορίων, ο Αντώνης Σταύρου έχει μακρά παράδοση και στο χώρο των ιχθυοκαλλιεργειών καθώς ήταν εκ των ιδρυτών της εταιρείας Σελόντα όπου κατείχε το 49% των μετοχών πριν η εταιρεία εισέλθει στο Χρηματιστήριο, με τον ίδιο να αποχωρεί έκτοτε. Διατηρεί ακόμη δύο ιδιόκτητες ιχθυοκαλλιεργητικές μονάδες στο Σούνιο (νήσο Πάτροκλο) και στη Σητεία, με ετήσια παραγωγή περίπου 500 τόνων (τσιπούρα, λαυράκι, κρανιό). Όμως, όπως κατ’ επανάληψη έχει δηλώσει, «μου ταιριάζει καλύτερα ο χώρος της εστίασης» και για το λόγο αυτό αναζητά επενδυτή για την πώληση των υδατοκαλλιεργειών, ώστε να επικεντρωθεί στα εστιατόρια.  

spot_img
300px by 250px ad for bank of Chania

MUST READ

ΔΗΜΟΦΙΛΗ