Στη σημερινή επίσκεψη του Προέδρου του ΣΥΡΙΖΑ-Π.Σ. Αλέξη Τσίπρα στο κέντρο τηλεδιοίκησης του σιδηροδρομικού σταθμού της Λάρισας αναφέρθηκε στον Real FM η εκπρόσωπος Τύπου του κόμματος, Πόπη Τσαπανίδου.
«Ο Αλέξης Τσίπρας μαζί με εργαζόμενους, μηχανοδηγούς και σταθμάρχες επισκέφθηκε το κέντρο τηλεδιοίκησης για να δούμε όλοι σε τι κατάσταση είναι και να δοθεί μια απάντηση στα όσα ακούγονται και στο τι ισχύει. Μιλάμε, δυστυχώς, για ένα γιαπί που δεν λειτουργεί από το 2019, παρά τις προειδοποιήσεις των εργαζομένων. Κι όμως μέχρι πριν λίγα λεπτά στη Βουλή, στην Επιτροπή Θεσμών και Διαφάνειας, ο κ. Κ. Αχ. Καραμανλής ισχυριζόταν ότι λειτουργεί! Ο άνθρωπος που παραιτήθηκε και δεν εμφανιζόταν βγήκε να πει αυτό το ψέμα! Ο αρμόδιος υπουργός δεν ήξερε, δηλαδή, και δεν ξέρει, τι γίνεται μπροστά στα μάτια του! Και το ίδιο βέβαια ισχυριζόταν και ο κ. Γεραπετρίτης…», κατήγγειλε η Πόπη Τσαπανίδου
Σύμφωνα με την ίδια «τα πράγματα είναι πολύ σοβαρά για να χρησιμοποιούμε λάθος ορολογία, διότι είναι άλλο να έχει μπροστά του μια κονσόλα ο κάθε σταθμάρχης, και άλλο να μην υπάρχει μια δικλείδα ασφαλείας όπως το κέντρο τηλεδιοίκησης για να ελέγχεται ότι δεν έχουμε τρένα στην ίδια γραμμή».
«Είναι, δε, χαρακτηριστικό ότι η επισκευή του συστήματος τηλεδιοίκησης, όπως μαθαίνουμε από τα Μέσα Ενημέρωσης, κόστιζε 5 με 10 χιλ. ευρώ – όταν η κυβέρνηση Μητσοτάκη έχει δώσει 8,5 δισ. ευρώ σε απευθείας αναθέσεις», προσέθεσε.
«Δυστυχώς, βρισκόμαστε μπροστά σε ένα πολύνεκρο, τραγικό δυστύχημα για το οποίο η κυβέρνηση προσπαθεί να ρίξει την ευθύνη σε έναν άνθρωπο. Όμως πρόκειται για ένα έγκλημα που άλλαξε τον τρόπο με τον οποίο βλέπουμε τη ζωή μας και τα πολιτικά διλήμματα. Τον πρώτο λόγο τον έχει η δικαιοσύνη. Όλοι πρέπει να πάψουμε να στρέφουμε τη συζήτηση σε μεμονωμένες ευθύνες, γιατί η ευθύνη βαραίνει ένα σύστημα που είχε στα χέρια του τους σιδηροδρόμους για τέσσερα χρόνια και δεν έκανε τίποτα», σημείωσε η Πόπη Τσαπανίδου και συμπλήρωσε: «Είχαν προηγηθεί άπειρες καταγγελίες για το επίπεδο εκπαίδευσης των σταθμαρχών, για την ακαταλληλότητα των ανθρώπων που δουλεύουν στα τρένα, για την υποβάθμιση και επικινδυνότητα του δικτύου, και το υπουργείο δεν τα λάμβανε υπόψη του – και μάλιστα σε ένα δήθεν επιτελικό κράτος που υποσχέθηκε ο κ. Μητσοτάκης όταν εκλέχθηκε».