Κυριακή, 22 Δεκεμβρίου, 2024
ΑρχικήΟΙΚΟΝΟΜΙΑΤρίτη Φάση των Εργασιών Αναμόρφωσης και Ανακατασκευής Διαδρόμων στα Περιφερειακά Αεροδρόμια

Τρίτη Φάση των Εργασιών Αναμόρφωσης και Ανακατασκευής Διαδρόμων στα Περιφερειακά Αεροδρόμια

Στο πλαίσιο του έργου της περαιτέρω πολυεπίπεδης αναβάθμισης των περιφερειακών αεροδρομίων και έχοντας ήδη ολοκληρώσει τη δεύτερη κατασκευαστική περίοδο, η Fraport Greece, φορέας διαχείρισης και λειτουργίας των 14 περιφερειακών αεροδρομίων στην Ελλάδα, θα προχωρήσει στην τρίτη φάση των επιμέρους εργασιών σε αυτά.

Αεροδρόμιο

Περίοδος Αναστολής Λειτουργίας Διαδρόμου

Σάμος (SMI)

05 Νοεμβρίου 2024 – 25 Νοεμβρίου 2024

Μυτιλήνη (MJT)

24 ώρες κάθε Τρίτη 00:01(*) – 23:59(*)

(Διάστημα 15 Νοεμβρίου 2024 – 25 Μαρτίου 2025)

Κέρκυρα (CFU)

18 Νοεμβρίου 2024 – 08 Δεκεμβρίου 2024 &

13 Ιανουαρίου 2025 – 31 Ιανουαρίου 2025

Κεφαλληνία (EFL)

25 Νοεμβρίου 2024 – 15 Δεκεμβρίου 2024

Ρόδος (RHO)

48 ώρες κάθε Τρίτη 18:00(*) – Πέμπτη 17:59(*)

(Διάστημα 10 Δεκεμβρίου 2024 – 31 Ιανουαρίου 2025)

Σαντορίνη (JTR)

08 Ιανουαρίου 2025 – 23 Ιανουαρίου 2025

Καβάλα (KVA)

10 Ιανουαρίου 2025 – 30 Ιανουαρίου 2025

Μύκονος (JMK)

25 Ιανουαρίου 2025 – 15 Φεβρουαρίου 2025

Ζάκυνθος (ZTH)

10 Φεβρουαρίου 2025 – 28 Φεβρουαρίου 2025

(*) Ώρα Τοπική

 

Υπενθυμίζεται, ότι κατά τη διάρκεια των ανωτέρω περιόδων θα πραγματοποιούνται από ελικόπτερα, πτήσεις επείγοντος χαρακτήρα (αεροδιακομιδές, πτήσεις έρευνας και διάσωσης, πυρόσβεσης, ανθρωπιστικές, κρατικές και λοιπές πτήσεις εθνικού χαρακτήρα), εφόσον απαιτηθεί, ενώ όλες οι υπηρεσίες των αεροδρομίων, θα λειτουργούν κανονικά, για το ενδιαφερόμενο κοινό.

Αναγνωρίζοντας ότι η αναστολή της λειτουργίας των διαδρόμων μπορεί να δημιουργήσει προκλήσεις στις μετακινήσεις και τις μεταφορές στις τοπικές κοινότητες, είναι σημαντικό να τονιστεί ότι τα ανωτέρω έργα αφορούν την πλήρη αναδιαμόρφωση των διαδρόμων των αεροδρομίων. Ο στόχος είναι η περαιτέρω ενίσχυση του ήδη υψηλού επιπέδου ασφαλείας αυτών και οι εργασίες περιλαμβάνουν μεταξύ άλλων, εκτενείς επεμβάσεις αναμόρφωσης των πλευρικών ζωνών ασφαλείας διαδρόμου (Runway Strips) και περιοχών ασφαλείας πέρατος διαδρόμου (RESA).

Οι εργασίες αυτές αποτελούν μέρος της Σύμβασης Παραχώρησης. Πραγματοποιούνται δε, με όρους βιωσιμότητας και σεβασμού στον κάθε τόπο, μιας και η υποστήριξη της βιώσιμης ανάπτυξης και της κοινωνικής υπευθυνότητας είναι βασικές αρχές της Fraport Greece.

Η διακοπή της λειτουργίας των διαδρόμων είναι απολύτως απαραίτητη, λόγω του μεγέθους και της πολυπλοκότητας των έργων. Παρ’ όλα αυτά και βάσει σχεδιασμού, τα συγκεκριμένα χρονικά διαστήματα αποτελούν τη μικρότερη δυνατή περίοδο που μπορεί να ανασταλεί η λειτουργία τους.

Η κανονιστική συμμόρφωση και η ασφάλεια, σε όλα τα επίπεδα, αποτελούν βασική προτεραιότητα της εταιρείας. Αξίζει να σημειωθεί ότι οι συγκεκριμένες εργασίες αποτελούν μέρος ενός ευρύτερου σχεδιασμού για την περαιτέρω αναβάθμιση του ήδη υψηλού επιπέδου ασφάλειας και λειτουργίας των περιφερειακών αεροδρομίων που διαχειρίζεται η Fraport Greece. Όπως προαναφέρθηκε, σχετίζονται με έργα μεγάλης κλίμακας που εκτελεί η εταιρεία, στο πλαίσιο χρηματοδότησης του Ταμείου Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας.

spot_img
300px by 250px ad for bank of Chania

MUST READ

ΔΗΜΟΦΙΛΗ