Στην παραγγελία ενός δεξαμενόπλοιου, τύπου suezmax, το οποίο θα μπορεί να αξιοποιεί και την αμμωνία ως ναυτιλιακό καύσιμο, προχώρησε η Avin International, συμφερόντων Ομίλου Βαρδινογιάννη.
Ειδικότερα, η ναυτιλιακή ήρθε σε συμφωνία με τα κινεζικά ναυπηγεία New Times Shipbuilding για την κατασκευή ενός tanker, χωρητικότητας 156.000 dwt. Όπως σημειώνεται, υπάρχει option για την κατασκευή δύο επιπλέον πλοίων.
Το πλοίο θα ευθυγραμμίζεται με τις προδιαγραφές του αμερικανικού νηογνώμονα ABS Ammonia Ready Level 1, σύμφωνα με τις οποίες το πλοίο θα σχεδιαστεί για να μπορεί να αξιοποιεί και την αμμωνία ως καύσιμο στο μέλλον.
Πρόκειται για το πρώτο πλοίο στον κόσμο που θα χρησιμοποιεί αμμωνία για την κίνησή του μετά από μετατροπές στην κύρια μηχανή του.