Σάββατο, 21 Δεκεμβρίου, 2024
ΑρχικήΚΟΙΝΩΝΙΑΤι ξεχνούν οι επιβάτες στα ταξί;

Τι ξεχνούν οι επιβάτες στα ταξί;

Η ζωή σε μια μεγάλη πόλη συχνά ταυτίζεται με γρήγορους ρυθμούς. Κάτι πολύ συνηθισμένο σε όλους μας είναι να ξεχαστεί κάτι δικό μας, καθώς κινούμαστε με ένα ταξί. 

Στο φόντο αυτό, FREENOW, το No. 1 TaxiApp στην Ελλάδα με παρουσία σε 9 χώρες και περισσότερες από 150 πόλεις, ανέλυσε τις αναφορές για αντικείμενα που ξεχάστηκαν σε ταξί από επιβάτες τους τελευταίους 12 μήνες.

Όπως και το 2023, με βάση ανακοίνωση, τα πιο συχνά ξεχασμένα αντικείμενα ήταν: κινητά τηλέφωνα, πορτοφόλια και τσάντες. Ανάμεσα στις πιο πρωτότυπες ανακαλύψεις ήταν αντικείμενα όπως μια αφίσα της Taylor Swift και… μία σόμπα.

Σύμφωνα με στοιχεία του FREENOW, κατά τη διάρκεια των τελευταίων 12 μηνών, οι επιβάτες στην Ελλάδα ανέφεραν πάνω από 450 κινητά τηλέφωνα που αναζήτησαν εκ των υστέρων σε ταξί, που αντιστοιχούσαν στο 25% όλων των αναφορών για ξεχασμένα αντικείμενα. Στην Ευρώπη συνολικά, το FREENOW καταγράφει σχεδόν 500 αναφορές για ξεχασμένα αντικείμενα κάθε εβδομάδα. Εντυπωσιακά, οι Ιρλανδοί επιβάτες είναι οι πιο «αφηρημένοι», με μια μέση αναφορά 130 ξεχασμένων αντικειμένων ανά εβδομάδα. Συγκριτικά, στην Ελλάδα οι χρήστες αναφέρουν κατά μέσο όρο 50 αντικείμενα κάθε εβδομάδα και 7 κάθε μέρα.Η FREENOW κατέγραψε τις περισσότερες αναφορές τον Ιανουάριο του 2024, ενώ ο Μάιος 2024 ήταν ο μήνας με τον χαμηλότερο αριθμό αντικειμένων που έχουν ξεχαστεί σε ταξί. 

Τα 10 πιο συχνά αντικείμενα που ξεχνιούνται σε ταξί στην Ελλάδα:

1. Κινητό τηλέφωνο

2. Κλειδιά

3. Πορτοφόλι

4. Τσάντα

5. Γυαλιά ηλίου/οράσεως

6. Ακουστικά

7. Ηλεκτρονικό τσιγάρο

8. Tablet

9. Έγγραφο

10. Καπέλο

Τα 5 πιο ασυνήθιστα αντικείμενα που ξεχνιούνται σε ταξί στην Ελλάδα και την Ευρώπη:

1. Σόμπα

2. Κονσόλα DJ

3. Φωτογραφία ταυτότητας

4. Αφίσα Taylor Swift

5. Κουρευτική μηχανή 

Σε περίπτωση που ο επιβάτης αντιληφθεί ότι ξέχασε κάτι στο πίσω κάθισμα ή στο πορτμπαγκάζ του ταξί αφού ο οδηγός έχει φύγει, μπορεί να επικοινωνήσει απευθείας μαζί του. Η FREENOW δίνει τη δυνατότητα στους επιβάτες να έρθουν σε επαφή με τον οδηγό μέσω της εφαρμογής έως και 7 ημέρες μετά τη διαδρομή (η σύνδεση είναι ασφαλής, με κρυφή γραμμή και κρυπτογραφημένο αριθμό).

Επιπλέον, οι επιβάτες που επιθυμούν να αναζητήσουν ένα αντικείμενο μπορούν να το κάνουν μέσω του FREENOWapp, αφού ολοκληρώσουν τη διαδρομή τους, απλώς εντοπίζοντας το στο ιστορικό των διαδρομών τους και αποστέλλοντας μια άμεση αναφορά για τη διαδρομή κατά την οποία ξέχασαν το αντικείμενο. Για να επανενώσει ακόμη περισσότερα αντικείμενα με τους ιδιοκτήτες τους, η FREENOW συνεργάστηκε με τη NotLost, μια πλατφόρμα τελευταίας τεχνολογίας που διασφαλίζει την ταχύτερη επιστροφή χαμένων αντικειμένων προσφέροντας μια απλοποιημένη εμπειρία για επιβάτες και οδηγούς. 

spot_img
300px by 250px ad for bank of Chania

MUST READ

ΔΗΜΟΦΙΛΗ