Δευτέρα, 2 Ιουνίου, 2025
ΑρχικήΠΟΛΙΤΙΚΗΣ. Ζαχαράκη : Ξεκίνησαν καλά οι Πανελλήνιες – Οι βαθμολογίες λίγες μέρες...

Σ. Ζαχαράκη : Ξεκίνησαν καλά οι Πανελλήνιες – Οι βαθμολογίες λίγες μέρες μετά το τέλος των εξετάσεων, τέλος Ιουλίου οι βάσεις

H υπουργός Παιδείας, Σοφία Ζαχαράκη μιλώντας στην ΕΡΤ , εμφανίσθηκε κανοποιημένη και αισιόδοξη για την έναρξη των Πανελληνίων Εξετάσεων. «Ξεκινήσαμε καλά» σημείωσεενώ αναφερόμενη και στο χθεσινό θέμα περί δημιουργικότητας τόνισε πως έχει ξυπνήσει διάλογο, χαρακτηρίζοντας το «ευχάριστη έκπληξη για τα παιδιά».

Μεταξύ άλλων η κ. Ζαχαράκη αναφερόμενη στο χρονοδιάγραμμα τόνισε πως προς το τέλος του Ιουνίου, θα λάβουν τις βαθμολογίες τους τα παιδιά, δηλαδή λίγο μετά το τέλος των ειδικών μαθημάτων, μετά πρέπει να συμπληρωθούν τα μηχανογραφικά και τις τελευταίες 5 μέρες του Ιουλίου βγαίνουν πλέον οι βάσεις, οπότε ξέρουν σε ποιες σχολές θα φοιτήσουν, γεγονός που θα βοηθήσει στον καλύτερο προγραμματισμό της οικογένειας στην περίπτωση που το παιδί θα φοιτήσει μακριά, αλλά και λιγότερες μέρες αγωνίας.

Απευθυνόμενη στα παιδιά η υπουργός τόνισε πως τώρα «ανοίγει ένας καινούργιος δρόμος. Ο δρόμος αυτός έχει πάρα πάρα πάρα πολλές διαδρομές που μπορεί να επιλέξεις. Εγώ σπούδασα Αγγλική Φιλολογία, θα μπορούσα να έχω πάει και σε μια άλλη σχολή, ίσως και μια επαγγελματικής φύσεως δουλειά και να έχω πιθανότατα και πιο εύκολη πρόσβαση σε ένα επάγγελμα το οποίο είναι και να είναι πιο προσοδοφόρο. Επίσης, όλα τα παιδιά ξέρουν τώρα, τα τελευταία χρόνια, μπορεί κάτι να σπουδάσουν και τελικά να κάνουμε κάτι εντελώς διαφορετικό» ενώ πρόσθεσε «ας δούμε λίγο πως και οι γονείς μας μπορεί να ξεκίνησαν και να κάνουν κάτι άλλο. Ένα μεταπτυχιακό να τους ενέπνευσε, μια εξέλιξη στη ζωή, ένα συμβάν. Άρα πηγαίνουμε, δίνουμε τον καλύτερό μας εαυτό με ηρεμία. Έχουμε πλέον διαβάσει ότι ήταν να διαβάσουμε, έχουμε κάνει τις επαναλήψεις μας», ενώ πρόσθεσε πως τα παιδιά να χρησιμοποιούν μέχρι τελευταία μέρα το ψηφιακό φροντιστήριο.

Επιπλέον

Για το ψηφιακό φροντιστήριο

Πήγε πολύ καλά για πρώτη χρονιά. Η αλήθεια είναι ότι έγινε πολύ καλή προσπάθεια από τον προκάτοχο τον Κυριάκο Πιερρακάκη με πολύ καλούς καθηγητές του δημόσιου σχολείου, οι οποίοι κάθε μέρα αναρτούν καινούργιο υλικό.

Τώρα έχουμε κάνει επαναλήψεις μετά τον Απρίλιο, έτσι ώστε τα παιδιά να ξέρουν ότι σε κάθε μάθημα πριν δώσουν τις εξετάσεις τους, μπορούν να κάνουν μια τελευταία επανάληψη.

Και βέβαια το ψηφιακό φροντιστήριο δεν σταματάει και του χρόνου θα συνεχίσουμε και νομίζω ότι θα γίνει πλέον θεσμός.
Καινούργια μαθήματα από την 5η Δημοτικού μέχρι και την τελευταία τάξη του Λυκείου. Ασύγχρονα και τα μαθήματα της τρίτης Λυκείου, live.

Και επειδή με ρωτήσατε με αριθμούς, να πούμε με αριθμούς αν φανταστείτε ότι δίνουν αυτή τη στιγμή περίπου 100.000 υποψήφιοι μαθήτριες και μαθητές έχουν μπει χρήστες άνω των 45.000.

Επιπλέον η κ. Ζαχαράκη έκανε λόγο για μία νοοτροπία που έχει καλλιεργηθεί η οποία είναι βαθιά εγκατεστημένη και δεν διέπει μόνο τα παιδιά που πάνε στο δημόσιο σχολείο αλλά και τα ιδιωτικά σχολεία που πολλές φορές επιζητούν την ενίσχυση, τονίζοντας πως «πρέπει συνέχεια να δίνουμε επιλογές, ποιοτικές και συνεχής εξέλιξη και βελτίωση των μαθημάτων».

Για τη σύνδεση σπουδών και αγοράς εργασίας

Στην ερώτηση τι έχει αλλάξει τα τελευταία χρόνια βλέπουμε μια αύξηση παιδιών που πηγαίνουν και στο Επαγγελματικό λύκειο ή συνεχίζουν μετά στα ΣΑΕΚ, σύντομα θα νομοθετήσουμε και για επαγγελματικές ακαδημίες οι οποίες τι κάνουν; Έρχεται μια ιδιωτική επιχείρηση σε μια περιοχή που μπορεί να έχει οίνο ή είναι ο τουρισμό και κάνει μαζί με συνεργασία με ένα υπάρχον ΙΕΚ, ένα παράρτημα το οποίο έρχεται, συνδέεται ο ιδιωτικός με το δημόσιο τομέα και μπορεί να έχεις παιδιά τα οποία θα σπουδάσουν για δύο χρόνια, θα έχουν δυνατότητα για πρακτική και θα προσληφθούν αμέσως.

Επίσης, έχουμε πραγματικά δώσει μεγάλη έμφαση στο να κάθονται όλα μαζί τα υπουργεία, Υπουργείο Εργασίας, το αντίστοιχο υπουργείο, όπως είναι Τουρισμού, να το Υπουργείο Παιδείας, Επιμελητήρια, δήμοι και η Διευθύνσεις Εκπαίδευσης για να βλέπουν ποια ειδικότητα πρέπει να ιδρύεται και που πρέπει να ιδρύεται μια ειδικότητα.

Άρα έχει επιχειρηθεί με τους προκατόχους μια μεγάλη προσπάθεια μεταξύ Υπουργείου Εργασίας και Παιδείας, κυρίως να μπορέσουμε να συνδέσουμε με την αγορά εργασίας.

Αυτό όμως δεν σταματάει και το τελευταίο που έχω να πω είναι η καινούργια προσέγγιση που θα έχουμε για τον επαγγελματικό προσανατολισμό. Θα κάνουμε ένα ειδικό πρόγραμμα ερωτήσεων και κατεύθυνσης στα παιδιά, στην τρίτη Γυμνασίου έτσι ώστε να μπορούμε μαζί με τον ΕΟΠΠΕΠ – που είναι και ο αρμόδιος οργανισμός – να έχουμε κάτι πιο στοχευμένο για τις ανάγκες των παιδιών.

LIDL
300px by 250px ad for bank of Chania

MUST READ

ΔΗΜΟΦΙΛΗ