Παρασκευή, 27 Δεκεμβρίου, 2024
ΑρχικήΚΟΙΝΩΝΙΑΣχεδόν 8 εκατ. Έλληνες πολίτες έχουν χρησιμοποιήσει το gov.gr

Σχεδόν 8 εκατ. Έλληνες πολίτες έχουν χρησιμοποιήσει το gov.gr

Σε ρυθμούς ταχείας ψηφιοποίησης παραμένει το ελληνικό Δημόσιο, με τις υπηρεσίες ηλεκτρονικής διακυβέρνησης, που παρέχονται σε επιχειρήσεις και πολίτες, να αυξάνονται σταθερά.

Ειδικότερα, ο Σύνδεσμος Επιχειρήσεων Πληροφορικής & Επικοινωνιών Ελλάδας (ΣΕΠΕ) σημειώνει πως τη ψηφιακή στροφή του Δημόσιου τομέα και τη θερμή υποδοχή, που έχουν επιφυλάξει σε αυτήν οι πολίτες, επιβεβαιώνει η πορεία της ψηφιακής πύλης εξυπηρέτησης, του gov.gr, που συμπλήρωσε δύο χρόνια λειτουργίας.

Η Ενιαία Ψηφιακή Πύλη της Δημόσιας Διοίκησης ξεκίνησε ενσωματώνοντας 501 ψηφιακές υπηρεσίες και προσθέτοντας δύο νέες: την ψηφιακή έκδοση υπεύθυνης δήλωσης και εξουσιοδότησης. Πλέον, το gov.gr παρέχει 1.370 ψηφιακές υπηρεσίες, διευκολύνοντας την καθημερινότητα πολιτών και επιχειρήσεων.

Ειδικότερα, μέχρι σήμερα, 7.936.034 διαφορετικοί πολίτες έχουν χρησιμοποιήσει το gov.gr, εκδίδοντας ένα τουλάχιστον έγγραφο ή υποβάλλοντας μια ηλεκτρονική δήλωση. Συνολικά, έχουν εκδοθεί/υποβληθεί ηλεκτρονικά 159.346.146 έγγραφα ή δηλώσεις, ενώ έχουν γίνει 6.285.764 υπεύθυνες δηλώσεις και 2.189.684 εξουσιοδοτήσεις.

Περαιτέρω, σύμφωνα με τα στοιχεία που δημοσιοποίησε το Υπουργείο Ψηφιακής Διακυβέρνησης, στη διάρκεια των δύο ετών λειτουργίας της ψηφιακής πύλης gov.gr, 3.195.589 πολίτες έχουν εγγραφεί στην άυλη συνταγογράφηση, ενώ πάνω από το 42% των συνταγών και των παραπεμπτικών εκδίδεται άυλα.

Το gov.gr εξελίσσεται συνεχώς, βελτιώνεται και επικαιροποιείται με βάση τα σχόλια, τις προτάσεις και τις αξιολογήσεις των επισκεπτών. Μάλιστα, το ποσοστό ικανοποίησης των πολιτών στην ερώτηση αν είναι χρήσιμη η σελίδα που περιγράφει την κάθε υπηρεσία, ξεπερνά το 95%.

Ψηφιακή εξυπηρέτηση

“Με τον τρόπο αυτό, το gov.gr πλησιάζει κάθε ημέρα τον αρχικό στόχο: να αποτελέσει το κέντρο ψηφιακής εξυπηρέτησης, που θα συγκεντρώνει όλες τις λύσεις και όσα πρέπει να γνωρίζουν οι πολίτες και οι επιχειρήσεις, που συναλλάσσονται με το Δημόσιο. Να είναι, δηλαδή, το ένα και μοναδικό σημείο επαφής πολιτών και επιχειρήσεων με το Δημόσιο”, αναφέρει σε ανακοίνωση του το Υπουργείο Ψηφιακής Διακυβέρνησης.

Από την πλευρά του, ο Υπουργός Επικρατείας και Ψηφιακής Διακυβέρνησης, κ. Κυριάκος Πιερρακάκης, σχολίασε με αφορμή τη συμπλήρωση δύο ετών από την έναρξη λειτουργίας του gov.gr: “Ήταν 21 Μαρτίου του 2020, όταν το gov.gr ξεκίνησε τη λειτουργία του ως η Ενιαία Ψηφιακή Πύλη της Δημόσιας Διοίκησης, όπου πολίτες και επιχειρήσεις μπορούν να βρουν τις ψηφιακές υπηρεσίες που θέλουν εύκολα και γρήγορα”.

Όπως πρόσθεσε ο ίδιος, “σήμερα, η εκθετική αύξηση των ψηφιακών συναλλαγών αποτυπώνει το μέγεθος της διευκόλυνσης στην καθημερινότητα όλων μας. Συνεχίζουμε ψηφιακά, με τον πολίτη στο επίκεντρο, υλοποιώντας κάθε ημέρα μια μικρή αλλαγή με την οποία κερδίζουμε χρόνο και πόρους, κερδίζουμε ζωή”.

spot_img
300px by 250px ad for bank of Chania

MUST READ

ΔΗΜΟΦΙΛΗ