Μια νέα σπουδαία και κερδοφόρα συμφωνία χρονοναύλωσης εξασφάλισε η Diana Shipping, συμφερόντων οικογένειας Παληού.
Ειδικότερα, η ναυτιλιακή ήρθε σε συμφωνία με την Aquavita International S.A., για το capesize “Boston” (177.828 dwt/ 2007), με τα ημερήσια ναύλα να ανέρχονται στα 20.500 δολάρια. Η συμφωνία έχει τεθεί ήδη σε ισχύ και θα διαρκέσει για χρονικό διάστημα από 1η Απριλίου του 2023 έως την 31η Μαΐου του 2023. Σημειώνεται πως το εν λόγω πλοίο ήταν ναυλωμένο με την Richland Bulk Pte. Ltd., με τα ημερήσια ναύλα να ανέρχονταν στα 13.000 δολάρια.
Η νέα συμφωνία που εξασφάλισε η Diana αναμένεται να αποφέρει στην εταιρεία έσοδα που ανέρχονται σε 5,25 εκατ. δολάρια για την ελάχιστη προγραμματισμένη περίοδο.
Υπενθυμίζεται πως τις προηγούμενες ημέρες η ναυτιλιακή εξασφάλισε και περαιτέρω βελτιωμένα συμβόλαια χρονοναύλωσης, τα οποία θα αποφέρουν επιπλέον έσοδα τουλάχιστον 12,5 εκατ. δολαρίων στην εταιρεία.
Ειδικότερα, η ναυτιλιακή κατάφερε να διορθώσει το ναύλο για τη ναυπήγηση του post-panamax “Electra” (κατασκευής 2013) στη Refined Success Limited, από τις 2 Ιουλίου έως την 1η Απριλίου 2023 και την 30η Μαΐου 2023, με τα ημερήσια ναύλα να ανέρχονται στα 17.500 δολάρια, έναντι των 16.500 δολαρίων της προηγούμενης απασχόλησής με την Raffles Shipping.
Ακόμα, η εταιρεία ήρθε σε συμφωνία με τη C Transport Maritime για την ναύλωση του capesize “New York” (κατασκευής 2010). Η εν λόγω συμφωνία θα ισχύσει για χρονικό διάστημα μεταξύ 10 Ιουνίου 2023 και 25 Αυγούστου 2023 με τα ημερήσια ναύλα να ανέρχονται στα 23.000 δολάρια. Πρόκειται για συμφωνία υψηλότερη από 14.000 δολάρια την ημέρα από την προηγούμενη χρονοναύλωση στην EGPN Bulk Carrier.
Η Diana Shipping διαχειρίζεται σήμερα έναν στόλο 35 bulker, συμπεριλαμβανομένου ενός capesize που θα παραδώσει στο spinoff της, την OceanPal, το οποίο η εταιρεία συμφώνησε να πουλήσει για 22 εκατομμύρια δολάρια.