Τη συνεργασία ΕΟΤ – ΞΕΕ ενόψει της ΙΤΒ 2021 επικύρωσαν ο Γενικός Γραμματέας του ΕΟΤ κ. Δημήτρης Φραγκάκης και ο Πρόεδρος του Ξενοδοχειακού Επιμελητήριου Ελλάδας κ. Αλέξανδρος Βασιλικός, σε συνάντηση που πραγματοποιήθηκε στα γραφεία του Οργανισμού.
Στόχος της συμφωνίας, αποτελεί η ισχυροποίηση της παρουσίας της Ελλάδας στην γερμανική και την διεθνή τουριστική αγορά, στο πλαίσιο της προσπάθειας ανάκαμψης του τουριστικού κλάδου το 2021. Η συνεργασία των δύο φορέων που θα υλοποιηθεί αρχικά στην διεθνή τουριστική έκθεση ITB Βερολίνου, που φέτος πραγματοποιείται σε ψηφιακό περιβάλλον από τις 9 έως τις 12 Μαρτίου 2021, εστιάζει σε δύο άξονες:
α) Τα Boutique Hotels: Είναι μικρής δυναμικότητας ξενοδοχεία με πρωτοποριακό σχεδιασμό, ιδιαίτερο χαρακτήρα και καινοτόμες υπηρεσίες φιλοξενίας, που πιστοποιούνται από το αντίστοιχο πρόγραμμα του Ξ.Ε.Ε. Στην έκθεση ΙΤΒ ο ΕΟΤ φιλοξενεί ως συνεκθέτες 60 ελληνικά Boutique Hotels του προγράμματος.
Β) Τις Startups εταιρείες: Είναι ελληνικές νεοφυείς επιχειρήσεις με καινοτόμα προϊόντα για τον τουρισμό, που πιστοποιούνται από το πρόγραμμα CapsuleT του ΞΕΕ και απευθύνονται τόσο σε επιχειρήσεις όσο και σε ταξιδιώτες καταναλωτές στον τόπο διακοπών τους. Ο ΕΟΤ θα φιλοξενήσει και τις 20 πιστοποιημένες από το πρόγραμμα επιχειρήσεις, προσφέροντας σε θέση συνεκθέτη την δυνατότητα να προβάλουν τα προϊόντα τους και να επικοινωνήσουν με το κοινό της ΙΤΒ.
Ελληνικό virtual Café
Ο ΕΟΤ και οι συνεκθέτες του θα συναντήσουν φέτος τους πελάτες του ελληνικού τουρισμού σε ειδικό διαδικτυακό χώρο, που εξασφάλισε ο Οργανισμός για networking και συζητήσεις με τους χρήστες της πλατφόρμας της ΙΤΒ. Στον ίδιο διαδικτυακό χώρο θα γίνει και η ειδική παρουσίαση για την Ελλάδα με δυνατότητα live Q&A chat, ενώ παράλληλα ο ΕΟΤ έχει δημιουργήσει θεματικές γωνιές (corners) για να προβάλει τις ελληνικές Περιφέρειες, ξενοδοχεία και τουριστικά γραφεία, αλλά και για πρώτη φορά τα boutique hotels και τις ελληνικές startups.
Greek startup Corner
H έκθεση του Βερολίνου έχει μακρά παράδοση στην παρουσίαση των τεχνολογικών εξελίξεων στον τουρισμό. Κάθε χρόνο διοργανώνονται ειδικά workshops όπου παρουσιάζονται καινοτόμα εργαλεία για τις τουριστικές επιχειρήσεις, αλλά και εφαρμογές για τους τουρίστες καταναλωτές. Φέτος ο ΕΟΤ είναι χορηγός του αντίστοιχου ψηφιακού χώρου της έκθεσης, Travel Tech & Startup Café, υποστηρίζοντας έτσι την ένταξη στον χάρτη των ελληνικών startups εταιρειών, προσφέροντας δυνατότητα σημαντικής προβολής και κατ’ ιδίαν συζητήσεων με υποψήφιους πελάτες σε ειδικό corner (Greek startup Corner).
Μετά την συνάντηση, ο Γ.Γ. του ΕΟΤ κ. Φραγκάκης δήλωσε:
«Φέτος θέλουμε να εστιάσουμε στην διαφοροποίηση και την ξεχωριστή ταυτότητα του ελληνικού τουριστικού προϊόντος και η ΙΤΒ, ως μία από τις μεγαλύτερες διεθνείς εκθέσεις τουρισμού, είναι μια εξαιρετική ευκαιρία. Σε αυτήν την προσπάθεια συνεργαζόμαστε με το ΞΕΕ προκειμένου να παρουσιάσουμε την μοναδικότητα των ελληνικών Boutique Hotels αλλά και την καινοτομία που αναπτύσσουν και μπορούν να εξάγουν οι ελληνικές start up επιχειρήσεις. Θέλω να ευχαριστήσω το Ξενοδοχειακό Επιμελητήριο και τον Πρόεδρό του κ. Βασιλικό για την πολύ καλή συνεργασία που έχουμε σε όλους τους τομείς και να τον συγχαρώ για την καλή δουλειά που κάνει προκειμένου η Ελλάδα να δείξει ένα νέο, πιο ισχυρό πρόσωπο στο εξωτερικό».
Ο Πρόεδρος του ΞΕΕ κ. Βασιλικός δήλωσε:
«Η επόμενη μέρα στον τουρισμό έχει δύο μεγάλους πρωταγωνιστές. Την ποιότητα και την ψηφιακή καινοτομία. Είναι μεγάλη χαρά η ευκαιρία που έχουμε να αναδείξουμε στη Διεθνή Έκθεση Τουρισμού του Βερολίνου (ITB Berlin) δυο εμβληματικές δράσεις του ΞΕΕ, το πρόγραμμα πιστοποίησης των “Boutique Hotels” και το CapsuleT Travel & Hospitality Accelerator, που απαντούν ακριβώς σε αυτές τις προτεραιότητες. Ευχαριστούμε τον Γενικό Γραμματέα του ΕΟΤ Δημήτρη Φραγκάκη, ο οποίος αγκάλιασε αυτές τις δράσεις μας και με την υποστήριξή του μας δίνει την ευκαιρία αυτής της εκπροσώπησης σε μια από τις κορυφαίες διοργανώσεις της παγκόσμιας τουριστικής αγοράς».
Το ελληνικό ψηφιακό περίπτερο του ΕΟΤ θα φιλοξενεί φέτος συνολικά 250 συνεκθέτες μεταξύ των οποίων και 50 ξενοδοχειακές μονάδες που δραστηριοποιούνται στη γερμανική αγορά, 80 τουριστικά γραφεία και DMC’s, καθώς και 40 Περιφέρειες και Δήμους της χώρας.