Λειτουργεί Δευτέρα με Κυριακή από τις 07:00 ως τις 22:00 αποκλειστικά για την εξυπηρέτηση των πολιτών
Οι επιβάτες και οι ενδιαφερόμενοι πολίτες μπορούν από σήμερα να επικοινωνούν με τον ΟΣΕΘ στον τηλεφωνικό αριθμό 2314 172233 και να λαμβάνουν απαντήσεις για όλα τα θέματα που αφορούν στην έκδοση και φόρτιση εισιτηρίων για τα αστικά και υπεραστικά λεωφορείο, την έκδοση προσωποποιημένης κάρτας μέσω της διαδικτυακής πύλης του ΟΣΕΘ (www.oseth.com.gr) αλλά και πληροφορίες για τις λεωφορειακές γραμμές τις στάσεις κ.α.
Το τηλεφωνικό κέντρο του Οργανισμού Συγκοινωνιακού Έργου Θεσσαλονίκης που άρχισε τη λειτουργία του μια εβδομάδα νωρίτερα από τον σχεδιασμό, απαντά Δευτέρα με Κυριακή από τις 07:00 ως τις 22:00 (εκτός από τις 25/12 και 26/12 και όλες τις επίσημες αργίες).
Σήμερα 23 Δεκεμβρίου, το τηλεφωνικό κέντρο λειτουργεί πιλοτικά από τις 10:00 ως τις 22:00 ενώ από αύριο μπαίνει σε κανονική λειτουργία με επτά υπαλλήλους.
Οι πολίτες που θα καλούν τον τηλεφωνικό αριθμό θα ακούν ένα ηχογραφημένο μήνυμα και στη συνέχεια θα συνομιλούν με το καταρτισμένο προσωπικό που έχει λάβει σχετική ενημερωτική εκπαίδευση.
Οι ερωτήσεις, οι απαντήσεις και η χρηστική πληροφόρηση θα καταγράφονται μόνον με τη σύμφωνη γνώμη του καλούντος ώστε να μπορούν στατιστικά να μελετηθούν από τον Οργανισμό Συγκοινωνιακού Έργου.
Το τηλεφωνικό κέντρο θα λειτουργήσει αρχικά για δυο μήνες και εφόσον κριθεί απαραίτητο, η λειτουργία του θα επεκταθεί.
«Αποφασίσαμε τη δημιουργία του τηλεφωνικού κέντρου για να τροφοδοτήσουμε όλους τους πολίτες με τις απαραίτητες πληροφορίες για το ηλεκτρονικό εισιτήριο και την προσωποποιημένη κάρτα, να καλύψουμε το μεγαλύτερο εύρος των πιθανών ερωτήσεων και να λύσουμε τυχόν απορίες που θα γεννηθούν στους πολίτες» ανέφερε ο Διευθύνων Σύμβουλος του ΟΣΕΘ Γιάννης Τόσκας.