Σε μηνύσεις προς τα δύο τουριστικά γραφεία, του Βόλου και της Λάρισας, αλλά και προς τις ρουμανικές Αρχές αναμένεται να προχωρήσουν οι επιβάτες του τουριστικού λεωφορείου που προσέκρουσε σε μεταλλική μπάρα στο Βουκουρέστι, με αποτέλεσμα να πεθάνει ένας ταξιδιώτης.
Η Μαρία Θερσίτη η οποία ήταν μια από τους 47 Έλληνες επιβαίνοντες του μοιραίου λεωφορείου, μίλησε στο MEGA και είπε πως οι επιβάτες σκοπεύουν να προχωρήσεις σε μηνύσεις.
Όπως ανέφερε, το όχημα δεν είχε αναπτύξει μεγάλη ταχύτητα κατά τη διάρκεια του ταξιδιού, ενώ ο οδηγός έκανε στάση σχεδόν κάθε δυόμιση ώρες
«Στάσεις κάναμε κάθε 2,5 ώρες περίπου, ανάλογα που θα βρίσκαμε το επόμενο πάρκινγκ και το διάλειμμα ήταν στα 20 λεπτά. Για τα δεδομένα του δρόμου ο οδηγός πήγαινε αργά, το είχαμε καταλάβει όλοι αυτό», είπε η ίδια.
Τόνισε ότι οι επιβάτες πρόκειται σε κάθε περίπτωση θα απευθυνθούν στη Δικαιοσύνη για το δυστύχημα. “Όταν ξεμπερδέψουμε από όλα αυτά και την κηδεία, θα οργανωθούμε για να κινηθούμε νομικά προς τα δύο τουριστικά γραφεία του Βόλου και της Λάρισας αλλά και προς τις ρουμανικές αρχές”.
Ειδικά για τον οδηγό είπε χαρακτηριστικά: Ο οδηγός δεν ήξερε καλά καλά που είναι τα χαρτιά του λεωφορείου, έτσι έλεγε στους επιβάτες.
Σύμφωνα με την ίδια, ο οδηγός και το λεωφορείο ορίστηκαν από διαφορετικό τουριστικό γραφείο ενώ άλλο γραφείο ανέλαβε να οργανώσει την εκδρομή.