Στην πρώτη της παραγγελία πλοίου μετά την μετανομασία της σε DryDel Shipping, προχώρησε η ναυτιλιακή.
Υπενθυμίζεται πως στα μέσα Φεβρουαρίου η Meadway Shipping μετανομάστηκε σε DryDel Shipping. Ταυτόχρονα, μετονόμασε και τις θυγατρικές της εταιρείες αντίστοιχα (“DryDel Shipping Singapore Pte. Ltd.”, “DryDel Shipping DMCC” & “DryDel Maritime. Chartering S.A.”).
Η εταιρεία, συμφερόντων Κώστα Δελαπόρτα, ήρθε σε συμφωνία με το ιαπωνικά ναυπηγείο Shin Kurushima Dockyard για την ναυπήγηση ενός ultramax bulker χωρητικότητας 64,000 dwt και με παράδοση το 2026.
Το κόστος δεν έχει γίνει γνωστό, ωστόσο brokers εκτιμούν ότι ανέρχεται γύρω στα 35 εκατ. δολάρια.