Όταν πρωτοεμφανίστηκε στην αγορά, το καλοκαίρι του 1974, ως αντικαταστάτης του θρυλικού “σκαραβαίου” (VW Beetle) άλλαξε τα δεδομένα, δημιουργώντας, ουσιαστικά, την κατηγορία των hatchback. Σήμερα, οκτώ γενιές μετά, το Volkswagen Golf συνεχίζει να πουλάει σαν… ζεστό ψωμί, γεγονός ότι παραμένει best seller μοντέλο στην Ευρώπη. Το μοντέλο-θρύλος της Volkswagen, για άλλη μια χρονιά βρέθηκε στην κορυφή των πωλήσεων στην Ευρώπη, με 312.000 παραδόσεις σε πελάτες, μέσα στο 2020. Το δημοφιλές και αειθαλές γερμανικό μοντέλο εκτόξευσε τις πωλήσεις του από το φθινόπωρο και μετά, με το λανσάρισμα οκτώ νέων εκδόσεων, που συμπλήρωσαν ιδανικά τη γκάμα.
Η έναρξη παραγωγής των πιο σπορ εκδόσεων του μοντέλου, δηλαδή των GTI, GTD και GTE, σε συνδυασμό με τη σταθερή δημοφιλία των εξηλεκτρισμένων, συντέλεσαν ώστε περισσότερα από 179.00 Golf να εισέλθουν στην κυκλοφορία το δεύτερο μισό του περασμένου έτους. Στατιστικά, το ένα στα τρία Golf που πωλήθηκαν το 2020, ήταν μία εξηλεκτρισμένη έκδοση του μοντέλου.
Αντίστοιχη ήταν η επιτυχία του νέου Golf και στη Γερμανία, όπου περίπου 134.000 αυτοκίνητα παραδόθηκαν σε πελάτες την περασμένη χρονιά. Στην εγχώρια αγορά της Volkswagen, η υπεροχή της μάρκας ήταν καθολική, καθώς και τις τρεις θέσεις του βάθρου των πωλήσεων κατέκτησαν μοντέλα της. Στη δεύτερη θέση βρέθηκε το Tiguan, με το Passat να ακολουθεί στην τρίτη. Ταυτόχρονα η ποιότητα του Golf όγδοης γενιάς επιδοκιμάστηκε ομόφωνα και από τον ειδικό Τύπο της Γερμανίας, με το compact μοντέλο της Volkswagen να κερδίζει την πρώτη θέση και στις 16 συγκριτικές δοκιμές που διοργανώθηκαν από έγκριτους τίτλους του ειδικού Τύπου στη Γερμανία, το 2020.
Σε ό,τι αφορά την Ελλάδα, ιδιαίτερο ενδιαφέρον παρουσιάζει το plug-in υβριδικό Golf eHybrid, εξοπλισμένο με επαναφορτιζόμενη μπαταρία ιόντων λιθίου με ενεργειακή χωρητικότητα που έχει αυξηθεί κατά 50%, στις 13 kWh, σε σύγκριση με το plug-in υβριδικό μοντέλο της προηγούμενης γενιάς, Golf Mk7. Με ισχύ 204 PS (150 kW) και αμιγώς ηλεκτρική αυτονομία έως και 80 χιλιόμετρα (κατά NEDC), το Golf eHybrid αποτελεί δημοφιλή επιλογή για στελέχη εταιρειών, καθώς ο χρήστης απαλλάσσεται από τον σχετικό φόρο. Παράλληλα, το mild hybrid τεχνολογίας Golf eTSI, πλέον διατίθεται και σε 1.0 eTSI έκδοση, με ισχύ 110 PS (81 kW) και αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων DSG, με την ΛΤΠΦ να βρίσκεται κάτω από τις 17.000 €, αποτελώντας μία ακόμα ιδανική επιλογή για εταιρικό αυτοκίνητο.
Στις αρχές της άνοιξης θα κάνουν την εμφάνισή τους στους ελληνικούς δρόμους και τα πρώτα GTI, GTD και GTE, ολοκληρώνοντας και στη χώρα μας την υπερπλήρη γκάμα του Golf, ενός πραγματικά εικονικού μοντέλου της αυτοκίνησης, όπως αποδεικνύει και η εμπορική του πορεία.