Εξήντα ένας Έλληνες εξαγωγείς, αριθμός σχεδόν διπλάσιος σε σχέση με το 2022, συμμετείχαν στο εθνικό περίπτερο της φετινής 27ης GULFOOD 2023, το οποίο υποστήριξε και οργάνωσε η Ελληνική Εταιρεία Επενδύσεων και Εξωτερικού Εμπορίου (Enterprise Greece).
Πρόκειται για την μεγαλύτερη διεθνή έκθεση τροφίμων στη Μέση Ανατολή, η οποία διεξήχθη στο World Trade Centre στο Ντουμπάι, από τις 20 έως τις 24 Φεβρουαρίου 2023, όπου οι Έλληνες εξαγωγείς πραγματοποίησαν περισσότερες από 15.000 επιχειρηματικές επαφές. Είχαν επίσης την ευκαιρία να παρουσιάσουν τα προϊόντα τους σε περισσότερους από 100.000 επισκέπτες και να επεκτείνουν την εξαγωγική τους δραστηριότητα σε μια δυνητική αγορά, η οποία αγγίζει τους 500 εκ. καταναλωτές.
Στο εθνικό περίπτερο συμμετείχαν, οι Περιφέρειες Ηπείρου και Στερεάς Ελλάδας και το Επιμελητήριο Εύβοιας και στήριξαν εταιρείες της περιοχής τους. Επίσης συμμετείχαν σημαντικά ευρωπαϊκά προγράμματα προώθησης και προβολής ελληνικών προϊόντων διατροφής: Chick Leaders – Αγροτικός Πτηνοτροφικός Συνεταιρισμός Πίνδος, Meet the EU Lamb (πρωτοβουλία της Εθνικής Διαεπαγγελματικής Οργάνωσης Κρέατος), EU BEE HONEY, EUnique και EU Organic Deal.
Όπως σημειώνεται στην ανακοίνωση, η διοργάνωση και η μεγάλη επισκεψιμότητα της έκθεσης, επιβεβαιώνουν τη δυναμική των μεγάλων εμπορικών εκθεσιακών γεγονότων με φυσική παρουσία επιχειρήσεων και εμπορικών επισκεπτών, σηματοδοτώντας ταυτόχρονα την περαιτέρω ανάπτυξη των εξαγωγών των ελληνικών προϊόντων διατροφής, μετά το εντυπωσιακό +20% των εξαγωγών τροφίμων και ποτών το 2022 που διαμορφώθηκαν στα 7,9 δισ. ευρώ.