Στο γεγονός ότι οι διαδικτυακές δραστηριότητες στήριξαν τα αποτελέσματα του ΟΠΑΠ και παράλληλα διεύρυναν την πελατειακή βάση της εταιρείας με «άνοιγμα» και στις μικρότερες ηλικιακές ομάδες αναφέρθηκε ο CEO του ΟΠΑΠ, Γιαν Κάρας, στη διάρκεια τηλεδιάσκεψης ενημέρωσης των αναλυτών για τα αποτελέσματα του 2020.
Ο κ. Κάρας επισήμανε με έμφαση ότι τα μεγέθη του ΟΠΑΠ το 2020 έδειξαν ανθεκτικότητα απέναντι στην πανδημία, ενώ επιβεβαίωσαν και την ετοιμότητα του οργανισμού σε επιχειρησιακό και οικονομικό επίπεδο μπροστά στις προκλήσεις που έφερε η πανδημία.
Για την ανάπτυξη των διαδικτυακών δραστηριοτήτων ο CEO του ΟΠΑΠ τόνισε πως «συνεισέφερε σημαντικά στα συνολικά έσοδα της εταιρείας, καθώς τόσο τα έσοδα από διαδικτυακά παίγνια, όσο και η βάση των πελατών μας, ανήλθαν σε ιστορικά υψηλά επίπεδα. Ταυτόχρονα, ολοκληρώθηκε η επένδυση μας στην Kaizen Gaming».
Θυμίζουμε πως ο ΟΠΑΠ είχε καθαρά κέρδη το 2020 205,3 εκατ. ευρώ και έσοδα προ εισφορών (GGR) ύψους 1,129 δισ. ευρώ. Ταυτόχρονα, ο ΟΠΑΠ διασφάλισε την ισχυρή ταμειακή θέση του. Στη βάση αυτή, η διοίκηση της εταιρείας θα προτείνει τη διανομή μεικτού μερίσματος ύψους 45 λεπτών του ευρώ ανά μετοχή στη Γενική Συνέλευση των Μετόχων, που θα πραγματοποιηθεί στις 17 Ιουνίου 2021.
Στήριξη στο δίκτυο των συνεργατών που είναι η ραχοκοκαλιά του ΟΠΑΠ
Κατά την παρουσίαση στους αναλυτές, ο κ. Κάρας αναφέρθηκε εκτενώς στις πλέον πρόσφατες επιχειρησιακές εξελίξεις και στάθηκε ιδιαίτερα στις νέες πρωτοβουλίες του ΟΠΑΠ για τη στήριξης του δικτύου των συνεργατών του – που, όπως είπε, αποτελούν την ραχοκοκαλιά των δραστηριοτήτων της εταιρείας – από τις επιπτώσεις της πανδημίας.
Τα νέα μέτρα στήριξης του ΟΠΑΠ για το δίκτυο του εστιάζουν στην ελάφρυνση υποχρεώσεων και λειτουργικών εξόδων, καθώς και την ενίσχυση των χρηματοοικονομικών ροών των καταστημάτων. Μεταξύ άλλων, στα μέτρα αυτά περιλαμβάνεται ολοκληρωμένο και μακροχρόνιο πλάνο για την αποπληρωμή υποχρεώσεων με μηνιαίες δόσεις, οικονομική ενίσχυση για την πληρωμή λογαριασμών τηλεπικοινωνιών κ.ά. Οι νέες πρωτοβουλίες έρχονται σε συνέχεια των ενεργειών που ήδη πραγματοποιήσει ο ΟΠΑΠ, ήδη από τα πρώτα στάδια της πανδημίας, για την έμπρακτη στήριξη του δικτύου του (π.χ. άμεση απόδοση προμηθειών, αναστολή βραχυπρόθεσμων πληρωμών, μέτρα περιορισμού λειτουργικού κόστους, κλπ.).
Η νέα επιχειρηματική στρατηγική με έξι πυλώνες
Κατά τη διάρκεια της παρουσίασης των αποτελεσμάτων, ο διευθύνων σύμβουλος του Οργανισμού παρουσίασε και τη νέα επιχειρηματική στρατηγική της εταιρείας.
«Κοιτώντας προς το μέλλον, συνεχίζουμε – παρά τις έκτακτες συνθήκες που επικρατούν – να χτίζουμε πάνω σε όσα έχουμε ήδη επιτύχει. Με σιγουριά, επιδιώκουμε την επιτυχημένη υλοποίηση της νέας επιχειρηματικής στρατηγικής του ΟΠΑΠ, της στρατηγικής Fast Forward, ώστε να προσφέρουμε ακόμη καλύτερα παιχνίδια και ψυχαγωγία στους πελάτες μας», σχολίασε ο κύριος Κάρας.
Σύμφωνα με τον Διευθύνοντα Σύμβουλο του ΟΠΑΠ, η στρατηγική Fast Forward στηρίζεται στη φιλοδοξία της εταιρείας να προσφέρει στους πελάτες της παγκόσμιου επιπέδου τυχερά παιχνίδια και ψυχαγωγία, μέσω του δικτύου των καταστημάτων και των διαδικτυακών καναλιών της.
Επίσης, θέτει τις κατευθύνσεις για τη διασφάλιση της μακροπρόθεσμης επιτυχίας του ΟΠΑΠ, με βάση έξι κύριους στρατηγικούς πυλώνες, που αποτυπώνουν ξεκάθαρα τις προτεραιότητες για το μέλλον της εταιρείας:
- Τοποθέτηση του πελάτη στο επίκεντρο κάθε δραστηριότητας της εταιρείας
- Διατήρηση της ισχυρής θέσης του δικτύου καταστημάτων του ΟΠΑΠ, με αναβαθμισμένες εμπειρίες και ψηφιακές δυνατότητες για τους πελάτες
- Εξέλιξη και ενίσχυση του brand, με κορυφαίες ψηφιακές εμπειρίες
- Καθιέρωση του ΟΠΑΠ ως κορυφαίου παίκτη στη διαδικτυακή αγορά και εξέλιξη του online σε ισχυρό επιχειρησιακό πυλώνα για την εταιρεία
- Αξιοποίηση υπαρχουσών και νέων τεχνολογιών, με γνώμονα τη διάθεση καλύτερων λύσεων και τη βελτίωση της παραγωγικότητας και αποδοτικότητας της εταιρείας
- Ενίσχυση της δέσμευσης των ανθρώπων, ώστε να εξελιχθεί η εταιρική κουλτούρα, οι αξίες και ο τρόπος εργασίας, βάσει του ευρύτερου επιχειρησιακού σχεδιασμού μας.
Επιπλέον, ο ΟΠΑΠ συνεχίζει να εστιάζει στην Εταιρική Υπευθυνότητα, που αποτελεί αναπόσπαστο μέρος του DNA της εταιρείας και την έχει καθιερώσει ως πρωταθλητή στον τομέα της κοινωνικής συνεισφοράς στην Ελλάδα, με σπουδαίο αποτύπωμα στην ελληνική κοινωνία και οικονομία.
«Παρά τις προκλήσεις του περιβάλλοντος και τις δυσκολίες που έχει διαμορφώσει η πανδημία του κορονοϊού, πιστεύω ακράδαντα ότι ο ΟΠΑΠ μπορεί γρήγορα να εισέλθει ξανά σε τροχιά ανάπτυξης και να συνεχίσει να ανταποκρίνεται στη διαρκή δέσμευσή του για δημιουργία αξίας για τους μετόχους, τους συνεργάτες, τους εργαζόμενους και τους κοινωνικούς εταίρους του», επεσήμανε ο CEO του ΟΠΑΠ.