Νέα, τέταρτη κατά σειρά, παράταση λαμβάνει ο διαγωνισμός για την κατασκευή της νέας σιδηροδρομικής στάσης στο Κρυονέρι. Νέα καταληκτική ημερομηνία για την κατάθεση φακέλων ενδιαφέροντος για τον διαγωνισμό ορίστηκε η 7η Φεβρουαρίου με την 14η του ίδιου μήνα να αποτελεί τη νέα ημερομηνία αποσφράγισης των προσφορών που θα έχουν κατατεθεί μία εβδομάδα νωρίτερα.
Η νέα αυτή παράταση κρίθηκε απαραίτητη καθώς έχουν λήξει από το τέλος του περασμένου έτους τα πτυχία των τεχνικών εταιρειών και αναμένεται νομοθετική ρύθμιση για να μπορέσουν να προχωρήσουν οι διαγωνισμοί.
Πρόκειται για ένα πολυαναμενόμενο σιδηροδρομικό έργο καθώς το Κρυονέρι θα ενταχθεί στα δρομολόγια του Προαστιακού Σιδηρόδρομου αποκτώντας πρόσβαση στο δίκτυο των μέσων σταθερής τροχιάς της πρωτεύουσας. Αναθέτουσα Αρχή είναι η ΕΡΓΟΣΕ.
Ο νέος προαστιακός σταθμός Κρυονερίου μεταξύ των Σιδηροδρομικών Σταθμών (Σ.Σ.) Δεκελείας και Σ.Σ. Αγίου Στεφάνου, από την Χ.Θ. 30+075 έως την Χ.Θ. 30+225 της σιδηροδρομικής γραμμής (Σ.Γ.) Πειραιά – Αθήνας – Θεσσαλονίκης – Ειδομένης. Θα έχει σύγχρονα χαρακτηριστικά καθώς προβλέπονται χώροι για την εξυπηρέτηση των επιβατών (Εκδοτήρια Εισιτηρίων, WC Επιβατών, WC Υπαλλήλων, Αποθηκευτικός χώρος) και μηχανολογικοί χώροι για την υποστήριξη της Στάσης και των Σιδηροδρομικών Συστημάτων.
Ο σταθμός Κρυονερίου θα ενταχθεί στο προαστιακό δρομολόγιο Πειραιάς-Χαλκίδα. Με τον νέο σταθμό ο Δήμος Διονύσου με πληθυσμό 40.000 κατοίκων θα διαθέτει δύο προαστιακούς σταθμούς στα διοικητικά του όρια. Θα εξυπηρετεί το σύνολο του Δήμου που στα όρια του είναι επίσης οι περιοχές της Άνοιξης, της Δροσιάς, της Σταμάτας, της Ροδόπολης και του Διονύσου.
Σημειώνεται ότι το κόστος του έργου με ΦΠΑ είναι 7,29 εκατ. ευρώ. Η διάρκεια του έργου έχει εκτιμηθεί σε 42 μήνες από την ημέρα υπογραφής της σύμβασης. Το έργο χρηματοδοτείται από το ΕΣΠΑ 2014-2020 μέσω του Επιχειρησιακού Προγράμματος ΥΜΕ-ΠΕΡΑΑ. Προφανώς λόγω της διάρκειας του θα ολοκληρωθεί από το νέο ΕΣΠΑ 2021-2027 ως έργο-γέφυρα.