Έχει ιστορία 163 ετών, καθώς «πατά» σε τρεις αιώνες, μιας και ιδρύθηκε το μακρινό 1860, αποτελώντας ένα από τα ισχυρότερα ελληνικά brands ποτοποιίας που κρατούν αναλλοίωτη την παράδοση. Ο λόγος για την ποτοποιία Βαρβαγιάννη που μετά από χρόνια αποφάσισε να προχωρήσει σε rebranding, ήτοι ανανέωση της ετικέτας και του «προσώπου» της εταιρείας προς τα έξω.
Χθες λοιπόν, σε ειδική εκδήλωση η εταιρεία από τη Μυτιλήνη παρουσίασε τις ανανεωμένες ετικέτες της καλωσορίζοντας μια νέα εποχή, η οποία ταυτίζεται με την επιδίωξή της για την εντονότερη παρουσία της στη εγχώρια και στη διεθνή αγορά. Όπως τόνισε ο εκ διαχειριστών της εταιρείας και εκπρόσωπος της πέμπτης γενιάς κ. Γιάννης Ευστρ. Βαρβαγιάννης (φωτό κάτω) σε ειδική εκδήλωση στην Αθήνα, στόχος είναι η ετικέτα Βαρβαγιάννης να γίνει ακόμη πιο ξεκάθαρη και όλοι οι κωδικοί της εταιρείας να έχουν κοινή εικόνα, κάτι που έως τώρα δεν γίνονταν.
Παράλληλα, πρόσθεσε: «το ούζο Βαρβαγιάννη εισέρχεται σε μια νέα εποχή. Ανανεώσαμε τις ετικέτες των προϊόντων μας και υιοθετούμε μια νέα ταυτότητα, με στόχο την καθιέρωση του ούζου ως μια κυρίαρχη επιλογή καθ’ όλη τη διάρκεια του χρόνου. Η ανοδική πορεία μας, από το 1860 μέχρι και σήμερα, σε αγορές εντός κι εκτός συνόρων, υπαγορεύει τη δέσμευσή μας στις αρχές της αδιαπραγμάτευτης ποιότητας και της καινοτομίας. Στρατηγικός μας στόχος για το επόμενο διάστημα είναι η περαιτέρω διεύρυνση της εξαγωγικής μας δραστηριότητας και η διαφοροποίησή μας από τον ανταγωνισμό».
Συνάμα, η εταιρεία θέλοντας να επεκτείνει την παραγωγική της υποδομή, προχωρά και σε νέα επένδυση με μια νέα γραμμή παραγωγής, ανανεώνοντας παράλληλα και το μηχανολογικό εξοπλισμό. Πρόκειται για συμπληρωματική επένδυση σε υφιστάμενη μονάδα παραγωγής που θα εξελιχτεί και θα ανέβει επίπεδο, με τον προϋπολογισμό να είναι στο 1,5 εκατ. ευρώ, έχοντας υπαχθεί στις διατάξεις του νέου αναπτυξιακού νόμου.
Στην ουσία πρόκειται για μια επένδυση που παρέχει ασφάλεια για τη μελλοντική αύξηση της παραγωγής, μιας και οι εξαγωγές τρέχουν με καλούς ρυθμούς και φέτος. Η τρέχουσα χρονικά εξελίσσεται πολύ καλά για την εταιρεία, η οποία βρίσκεται σε τροχιά να φθάσει τα υψηλά επίπεδα των 4,5 εκατ. ευρώ που είχε σημειώσει το 2019.
Όπως τόνισε χθες ο κ. Βαρβαγιάννης, το 70% των πωλήσεων της εταιρείας γίνεται στην εστίαση και στη χονδρική και το 30% μέσα απ’ το δίκτυο του οργανωμένου λιανεμπορίου. Η ετήσια παραγωγή κυμαίνεται μεταξύ 50.000 και 55.000 9λιτρων κιβωτίων.
Η εταιρεία εξάγει το προϊόν της σε 22 χώρες, μεταξύ των οποίων η Γερμανία που είναι η πρώτη χώρα σε κατανάλωση ούζου, το Ισραήλ, η Αμερική, η Αφρική και πολλές άλλες χώρες. Η Βαρβαγιάννης παράγει και εμπορεύεται τέσσερις κωδικούς ούζου, ενώ έως το τέλος του 2023 θα επανεκδώσει μια παλαιότερη και ιστορική ετικέτα.
Αναφορικά με τις πληθωριστικές πιέσεις και την άνοδο των τιμών, ο Γ. Βαρβαγιάννης επισήμανε χθες πως η ποτοποιία προχώρησε σε δύο ανατιμήσεις τον τελευταίο ενάμιση χρόνο. Η πρώτη έγινε στις 31 Δεκεμβρίου 2021 και ήταν ύψους 8,5% ενώ ακολούθησε μία ακόμη, με το ίδιο ποσοστό το φετινό Μάρτιο. Την ίδια ώρα, σημείωσε πως η αύξηση στα μεταφορικά, στο γυαλί αλλά και στο χαρτί, είναι πολλαπλάσιες των ανατιμήσεων που έχει κάνει η επιχείρηση.