Στο πλαίσιο του κοινωνικού έργου που επιτελεί η γραμμή καταναλωτή 1520 της Γενικής Διεύθυνσης Προστασίας Καταναλωτή της Γενικής Γραμματείας Εμπορίου και Προστασίας Καταναλωτή και ενόψει της ανάγκης ενημέρωσης και αυξημένης προστασίας του καταναλωτικού κοινού και των επιχειρήσεων κατά την περίοδο που ισχύουν τα μέτρα περιορισμού της διασποράς της πανδημίας, οι πάροχοι υπηρεσιών σταθερής και κινητής τηλεφωνίας COSMOTE και VODAFONE, προέβησαν σε μείωση του κόστους κλήσεως των συνδρομητών τους προς την γραμμή καταναλωτή 1520.
Σε ανακοίνωση του υπουργείου Ανάπτυξης και Επενδύσεων σημειώνεται ότι οι δυο εταιρείες ανταποκρίθηκαν στο αίτημα του αρμόδιου υπουργού ‘Αδωνι Γεωργιάδη και αναλυτικότερα:
• Η εταιρεία COSMΟΤΕ, για τις κλήσεις προς τη γραμμή καταναλωτή 1520 που εκκινούν από το σταθερό ή το κινητό δίκτυό της, εφαρμόζει για το χρονικό διάστημα από 1.2.2021 έως 31.12.2021, την χαμηλότερη ενιαία χρέωση 0,19 ευρώ ανά κλήση (συμπεριλαμβανομένου ΦΠΑ), ανεξάρτητα από τον χρόνο διάρκειάς της, καταργώντας την χρονοχρέωση.
• Η εταιρεία VODAFONE που παρείχε ήδη στους συνδρομητές της που καλούσαν στη γραμμή καταναλωτή 1520, κόστος που δεν υπερέβαινε αυτό της κλήσης προς συνήθη γεωγραφικό αριθμό σταθερής τηλεφωνίας, προέβη σε περαιτέρω μείωση ως εξής:
o 0,168 ευρώ/λεπτό (συμπεριλαμβανομένου ΦΠΑ και φόρου σταθερής 5%) για τους συνδρομητές σταθερής τηλεφωνίας, από 12.3.2021.
o 0,50 ευρώ/κλήση (συμπεριλαμβανομένου ΦΠΑ) για τους συνδρομητές κινητής τηλεφωνίας, από 23.3.2021.