Παρασκευή, 20 Σεπτεμβρίου, 2024
ΑρχικήΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣυνάντηση Σκρέκα με εκπροσώπους σούπερ μάρκετ- Η ατζέντα

Συνάντηση Σκρέκα με εκπροσώπους σούπερ μάρκετ- Η ατζέντα

Συνάντηση με τους εκπροσώπους των σούπερ μάρκετ θα έχει αύριο ο υπουργός Ανάπτυξης Κώστας Σκρέκας για να συζητήσει το θέμα των εμπορικών πρακτικών. Αυτό γνωστοποίησε ο υπουργός μιλώντας σήμερα το πρωί στον τηλεοπτικό σταθμό ΑΝΤ1 υπογραμμίζοντας ότι οι έλεγχοι συνεχίζονται σε όλο το εύρος της αγοράς ενώ σημείωσε ότι οι περισσότερες προωθητικές ενέργειες προέρχονται από τους προμηθευτές και όχι από τις εταιρείες των σούπερ μάρκετ.  «Θέλουμε πραγματικές προσφορές» είπε και πρόσθεσε ότι επιχειρείται συνολική μεταρρύθμιση στην αγορά, σχετικά και με τις προσφορές και τα προϊόντα που διατίθενται με την μορφή «1+1», σημειώνοντας ότι οι περισσότερες προωθητικές ενέργειες προέρχονται από τους προμηθευτές και όχι από τις εταιρείες των σούπερ μάρκετ.

Ο Υπουργός Ανάπτυξης Κώστας Σκρέκας επεσήμανε ακόμη πως «Το μεγαλύτερο πρόβλημα για την ελληνική οικογένεια είναι η ακρίβεια» ωστόσο έκανε λόγο για διεθνές φαινόμενο, για το οποίο η ελληνική κυβέρνηση κάνει τις μεγαλύτερες παρεμβάσεις σε ευρωπαϊκό επίπεδο.

Αναφορικά με το μέτρο της «Μόνιμης Μείωσης Τιμής», ο Κώστας Σκρέκας τόνισε ότι σε αυτό έχουν ενταχθεί μέχρι στιγμής 931 προϊόντα.

Ερωτηθείς για τα πρόστιμα που έχουν επιβληθεί σε εταιρείες για αισχροκέρδεια, ο Υπουργός Ανάπτυξης είπε ότι προσφάτως κατέθεσε στην Βουλή το διπλότυπο είσπραξης προστίμου 1 εκατομμυρίων ευρώ από πολυεθνική εταιρεία. Συνολικά, όπως ανέφερε, επιβλήθηκαν πρόστιμα 9 εκατομμυρίων ευρώ, εκ των οποίων τα 4 εκατομμύρια τις τελευταίες 3-4 εβδομάδες και από το σύνολο αυτό, το 70% έχει εισπραχθεί ήδη ή βεβαιωθεί στις Δ.Ο.Υ προς είσπραξη.

«Τα πρόστιμα είναι αποτελεσματικά γιατί βλέπουμε ότι οι τιμές στα προϊόντα των εταιρειών, στις οποίες επιβάλλονται, μειώνονται τις επόμενες ημέρες έως και κατά 25%», είπε ο κ. Σρκέκας, λέγοντας ότι γίνεται διαρκής προσπάθεια από την Κυβέρνηση, τόσο με μέτρα στήριξης, όσο και μέσω των ελέγχων σε όλη την εμπορική αλυσίδα, ώστε να μειωθούν οι τιμές.

Επιπλέον ο υπουργός τόνισε και τη σημασία της χρήσης της πλατφόρμας eKatanalotis ώστε να γνωρίζει ο καταναλωτής, πριν επισκεφθεί κάποιο κατάστημα, τις ανταγωνιστικές τιμές στα προϊόντα που θέλει να αγοράσει ενώ υπενθύμισε ότι σύντομα θα δοθεί η δυνατότητα και για καταγγελίες, μέσα από την ίδια πλατφόρμα.

spot_img
300px by 250px ad for bank of Chania

MUST READ

ΔΗΜΟΦΙΛΗ