Μπορεί να υλοποίησε τα τελευταία χρόνια τη μεγαλύτερη συγχώνευση – μετασχηματισμό – αλλά και επανασύσταση δικτύου στην ιστορία του ελληνικού λιανικού εμπορίου τροφίμων, όμως δεν έχασε τα εγγενή στοιχεία που χαρακτήριζαν τη λειτουργία της και την καθιστούσαν ξεχωριστή, από το ξεκίνημά της.
Ο λόγος για την εταιρεία Σκλαβενίτης, που την τελευταία 4ετία υλοποίησε με επιτυχία το θηριώδες project της απορρόφησης των καταστημάτων της πρώην Μαρινόπουλος και κυρίως της «ανάστασης» αυτών των καταστημάτων, καθώς για μεγάλο διάστημα υπολειτουργούσαν.
Παρ’ όλα αυτά, παρά το «άπλωμα» σε όλη την Ελλάδα – δεδομένου ότι έως την εξαγορά της Μαρινόπουλος η Σκλαβενίτης είχε μόνο… αστική εμπειρία από το λεκανοπέδιο – η μεγαλύτερη αλυσίδα της χώρας, καταφέρνει να κρατάει τις «αρχές» που την έκαναν γνωστή.
Ο (μακράν) μεγαλύτερος ιδιώτης εργοδότης στη χώρα με πάνω από 30.000 εργαζομένους, έλαβε τις υψηλότερες βαθμολογίες σε έρευνα καταναλωτών που πραγματοποίησε η εταιρεία LongLust.
Όπως προκύπτει από την έρευνα που έγινε σε δείγμα 1.000 ατόμων πανελλαδικά προ μηνών και παρουσιάστηκε την Τετάρτη 2/12 στο συνέδριο του ΙΕΛΚΑ, οι καταναλωτές αξιολογούν ιδιαίτερα θετικά την αλυσίδα Σκλαβενίτης.
Ψηφίστηκε ως η αλυσίδα με την καλύτερη αγοραστική εμπειρία, αλλά και η αλυσίδα που θα ήταν ο πιο προτιμητέος εργοδότης (σε ποσοστό 65%) αν κάποιος επέλεγε να εργαστεί σε σούπερ μάρκετ.
Αυτό, σύμφωνα με την LongLust, οφείλεται στη συμπεριφορά των εργαζομένων της Σκλαβενίτης, που βοηθούν να «χτιστεί» μια πολύ θετική ταυτότητα, ενώ αρκετοί από τους ερωτώμενους, ανέφεραν πως οι εργαζόμενοι στη συγκεκριμένη αλυσίδα, φαίνεται πως είναι ικανοποιημένοι από την εργασία τους.
Δεύτερη στις προτιμήσεις για εργασία με ποσοστό 14% έρχεται η ΑΒ Βασιλόπουλος, και ακολουθούν η Lidl με 7%, η Μασούτης με 6% και η Γαλαξίας και το My Market με 2%.
Όπως ανέφερε ο ιδρυτής της LongLust Βαγγέλης Σκούρας παρουσιάζοντας τα ευρήματα της πανελλαδικής έρευνας, το 62% του δείγματος των καταναλωτών επιλέγει την αλυσίδα Σκλαβενίτης για την ποικιλία των προϊόντων της, το 60% για το ότι βρίσκει εύκολα αυτό που θέλει, το 59% γιατί έχει καλές προσφορές και το 57% γιατί έχει καλή σχέση τιμής – ποιότητας.