Σε περιπέτειες εισέρχεται ο σιδηροδρομικός σταθμός «Κρυονέρι», που είναι προγραμματισμένος να ενταχθεί στα δρομολόγια του Προαστιακού Σιδηροδρόμου ώστε οι επιβάτες να έχουν πρόσβαση στο δίκτυο των μέσων σταθερής τροχιάς της πόλης. Ο διαγωνισμός για την κατασκευή του νέου σιδηροδρομικού σταθμού στο «Κρυονέρι» κηρύχθηκε άγονος καθώς κατά την καταληκτική ημερομηνία υποβολής εκδήλωσης ενδιαφέροντος, δεν συμμετείχε καμία απολύτως εταιρεία. Το κόστος του έργου είχε εκτιμηθεί στα 7,29 εκατ. ευρώ μαζί με τον ΦΠΑ και η διάρκειά του σε 42 μήνες από την ημέρα υπογραφής της σύμβασης. Το έργο χρηματοδοτείται από το ΕΣΠΑ 2014-2020 μέσω του Επιχειρησιακού Προγράμματος ΥΜΕ-ΠΕΡΑΑ, αλλά λόγω της διάρκειάς του θα καλυφθεί και από το νέο ΕΣΠΑ 2021-2027 ως έργο-γέφυρα.
Η αναθέτουσα αρχή που είναι η ΕΡΓΟΣΕ αναμένεται να προχωρήσει σε επαναπροκήρυξη του διαγωνισμού με την ελπίδα να βρεθεί ανάδοχος για το απολυαναμενόμενο, αν και μικρού προϋπολογισμού, έργο.
Ο νέος προαστιακός σταθμός «Κρυονέρι» μεταξύ των Σιδηροδρομικών Σταθμών (Σ.Σ.) Δεκελείας και Σ.Σ. Αγίου Στεφάνου, από την Χ.Θ. 30+075 έως την Χ.Θ. 30+225 της σιδηροδρομικής γραμμής (Σ.Γ.) Πειραιά – Αθήνας – Θεσσαλονίκης – Ειδομένης. Θα έχει σύγχρονα χαρακτηριστικά καθώς προβλέπονται χώροι για την εξυπηρέτηση των επιβατών (Εκδοτήρια Εισιτηρίων, WC Επιβατών, WC Υπαλλήλων, Αποθηκευτικός χώρος) και μηχανολογικοί χώροι για την υποστήριξη της Στάσης και των Σιδηροδρομικών Συστημάτων.
Ο σταθμός «Κρυονέρι» θα ενταχθεί στο προαστιακό δρομολόγιο Πειραιάς-Χαλκίδα. Με τον νέο σταθμό ο Δήμος Διονύσου με πληθυσμό 40.000 κατοίκων θα διαθέτει δύο προαστιακούς σταθμούς στα διοικητικά του όρια. Θα εξυπηρετεί το σύνολο του Δήμου που στα όρια του είναι επίσης οι περιοχές της Άνοιξης, της Δροσιάς, της Σταμάτας, της Ροδόπολης και του Διονύσου.