Ο τομέας ψηφιακών συναλλαγών της Κίνας έπαιξε έναν πιο σημαντικό ρόλο την προηγούμενη χρονιά στην αύξηση της κατανάλωσης, αλλά και στη δημιουργία νέων θέσεων εργασίας, με δεδομένη τη σταθερή επιδίωξη του Πεκίνου για την ενσωμάτωση των ψηφιακών τεχνολογιών στην πραγματική οικονομία.
Το οικονομικό μέγεθος της ψηφιακής οικονομίας στην Κίνα έφτασε στα 50,2 τρισεκατομμύρια γιουάν (6,60 τρισεκατομμύρια ευρώ) το 2022, αντιστοιχώντας σε ποσοστό 41,5% του ΑΕΠ, καταλαμβάνοντας τη δεύτερη θέση παγκοσμίως, σύμφωνα με την Υπηρεσία Κυβερνοχώρου στην Κίνα.
Από την αγορά εισιτηρίων για τον κινηματογράφο, μέχρι την πληρωμή των οικιακών λογαριασμών νερού και ηλεκτρισμού, ένα ευρύ φάσμα καθημερινών δραστηριοτήτων πραγματοποιούνται μέσω της χρήσης έξυπνου κινητού τηλεφώνου, προσφέροντας μία εμπειρία άμεσης εξυπηρέτησης στους καταναλωτές, αλλά και δημιουργώντας νέες δυνατότητες επιχειρηματικών δραστηριοτήτων σε πολλούς τομείς.