Παρά το πολύπλοκο και επιδεινούμενο εξωτερικό περιβάλλον, ο τομέας του εμπορίου των υπηρεσιών στην Κίνα κατέγραψε ταχεία ανάπτυξη και ανθεκτικότητα, αναδεικνύοντας τις προσπάθειες του Πεκίνου για το άνοιγμα, αλλά και τη διεύρυνση της αναπτυξιακής προοπτικής του.
Η συνολική οικονομική αξία του τομέα του εμπορίου των υπηρεσιών στην Κίνα κατέγραψε ετήσια αύξηση 12,9%, περίπου στα 6 τρισεκατομμύρια γιουάν (760 δισεκατομμύρια ευρώ) το 2022, διατηρώντας τη δεύτερη θέση παγκοσμίως για εννέα συνεχόμενα χρόνια, σύμφωνα με τον Τσεν Τσουντζιάνγκ, αξιωματούχο του υπουργείου Εμπορίου.
Ο Τσεν μίλησε σε μία συνέντευξη Τύπου σχετικά με την Διεθνή Έκθεση Εμπορίου και Υπηρεσιών της Κίνας για το 2023 (CIFTIS 2023) που προγραμματίζεται να πραγματοποιηθεί στις 2-6 Σεπτεμβρίου στο Πεκίνο.