Ο Νέος Διεθνής Διάδρομος Εμπορίου Ξηράς-Θάλασσας είναι μία εμπορική και εφοδιαστική δίοδος που διασυνδέει τις δυτικές περιοχές της Κίνας με τις παγκόσμιες αγορές, ενώ είχε κεντρικό ρόλο στη μεταφορά όγκου φορτίου ρεκόρ 104.000 μονάδων ισοδύναμων των 20 ποδιών (TEU) για τη συνδυαστική μεταφορά φορτίων μέσω σιδηροδρόμου και θαλάσσης τον Ιανουάριο, με ετήσια αύξηση 30,9%, σύμφωνα με την China Railway Nanning Group.
Πρόκειται για την πρώτη χρονιά που ξεπεράστηκε τόσο γρήγορα το ορόσημο της μεταφοράς όγκου φορτίου 100.000 TEU από την έναρξη της λειτουργίας του αναφερόμενου εμπορικού διαδρόμου το 2017, ενώ ο παραπάνω στόχος επιτεύχθηκε 15 ημέρες νωρίτερα από το 2024.
“Τον Ιανουάριο, φωσφορικό άλας, συμπυκνώματα ψευδαργύρου, ποσότητες πυροφυλλίτη, πολτός χάρτου, αλλά κι άλλα φορτία ορυκτών κι αγαθών μεταφέρθηκαν σε μεγάλες ποσότητες, ενώ η ζήτηση αγαθών, όπως η ελαιοκράμβη και το ρύζι, για τον εορτασμό της Κινεζικής Πρωτοχρονιάς ήταν επίσης μεγάλη. Περίπου 24 τρένα φτάνουν κι αναχωρούν από τον σιδηροδρομικό σταθμό καθημερινά”, δήλωσε ο Γουέι Γουενκάνγκ, υπεύθυνος του Ανατολικού Σταθμού στο Λιμάνι Σίντζου στην Αυτόνομη Περιφέρεια Κουανγκσί Τσουάνγκ στα νότια της Κίνας, που αποτελεί διαμετακομιστικό κόμβο μεταξύ της χερσαίας και της θαλάσσιας μεταφοράς εμπορευμάτων στον αναφερόμενο διεθνή εμπορικό διάδρομο.
ΠΗΓΗ:ΑΠΕ-ΜΠΕ