«Ατενίζουμε το 2021 με αισιοδοξία, πίστη στις δυνάμεις μας και προσήλωση στους στρατηγικούς μας στόχους». Με αυτά τα λόγια σχολιάζει Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της Volvo Car Hellas, Νίκος Γιαννουσάς, τα αποτελέσματα της εταιρείας για το έτος που έκλεισε. Και, η αλήθεια είναι πως ο επικεφαλής της σουηδικής μάρκας έχει κάθε λόγο να αισιοδοξεί: Χάρη σε ένα ιδιαίτερα δυναμικό δεύτερο εξάμηνο, η Volvo Car Hellas περιόρισε σημαντικά τις επιπτώσεις που είχε η πανδημία στα αποτελέσματά της. Η εταιρεία διεύρυνε το μερίδιό της στην αγορά κατά 13% σε σχέση με το προηγούμενο έτος (1,8% από 1,6% το 2019) και έκλεισε το 2020 με συνολικές πωλήσεις 1.483 αυτοκινήτων, συγκρατώντας τη μείωση του όγκου στο 20,2% σε σχέση με το 2019, ενώ η αντίστοιχη πτώση για το σύνολο της ελληνικής αγοράς άγγιξε το 29,3%.
«Ο βηματισμός μας προς ένα βιώσιμο μέλλον με άξονα την ηλεκτροκίνηση επιταχύνεται σταθερά. Ήδη η Volvo είναι η μόνη εταιρεία που παρέχει τουλάχιστον μία plug-in υβριδική έκδοση για κάθε της μοντέλο. Έχει παρουσιάσει το πρώτο της αμιγώς ηλεκτρικό αυτοκίνητο, XC40 Recharge, που αναμένεται εντός του έτους στην Ελλάδα και πρωτοπορεί στις επαναστατικές εξελίξεις στο χώρο της αυτοκίνησης», σχολιάζει ο κ. Γιαννουσάς.
Βέβαια, αυτή η τάση εξηλεκτρισμού, είναι διεθνής στρατηγική για τη σουηδική εταιρεία. Σε όλο τον κόσμο, η Volvo ήδη κεφαλαιοποιεί τη στρατηγική της επιλογή να εξηλεκτρίσει την γκάμα της, με στόχο ένα πλήρως ηλεκτρικό και βιώσιμο μέλλον. Το ίδιο συμβαίνει και στην Ελλάδα, όπου το 30% των plug-in υβριδικών αυτοκινήτων που πωλήθηκαν κατά το 2020 είναι Volvo Recharge, μερίδιο που επισφραγίζει εμφατικά την ηγετική θέση της εταιρείας στην κατηγορία. Αξίζει να σημειωθεί ότι τα μοντέλα Recharge σχεδόν οχταπλασίασαν τις πωλήσεις τους σε σχέση με το 2019, αντιπροσωπεύοντας το 50% στο σύνολο των παραγγελιών της Volvo για το 2020.
Εκτός από την αδιαμφισβήτητη πρωτιά της στα plug-in υβριδικά, κατά το 2020 η Volvo σημείωσε σημαντικές επιτυχίες σε επιμέρους νευραλγικές κατηγορίες της ελληνικής αγοράς:
Το XC40 κατέκτησε την πρώτη θέση ανάμεσα στα premium SUV της κατηγορίας C, με μερίδιο αγοράς 21,6%.
Το XC60 πρώτευσε ξανά στην κατηγορία των premium μεσαίων SUV, με μερίδιο αγοράς 32,9%.
Το XC90 κυριάρχησε στην κατηγορία των μεγάλων premium SUV, με μερίδιο αγοράς 20,7%.
Στη διάρκεια της χρονιάς, η Volvo είχε πολύ καλές επιδόσεις και στις πωλήσεις εταιρικών μοντέλων. Η εταιρεία κατέκτησε τη δεύτερη θέση στην κατηγορία των premium αυτοκινήτων που έχει παρουσία η μάρκα, διευρύνοντας το μερίδιό της κατά 2,4 ποσοστιαίες μονάδες (από 19,7% σε 22,1%).
Η ελκυστική γκάμα των Volvo και η σταθερή πρωτοπορία στην ασφάλεια είναι η μία όψη της επιτυχημένης χρονιάς για την εταιρεία. Η άλλη πλευρά αποτυπώνει τη συνεχή της μέριμνα να προσφέρει premium υπηρεσίες και αίσθημα σιγουριάς στους πελάτες της. Το 2020, η Volvo Car Hellas λάνσαρε Εγγύηση 5 ετών για όλα τα μοντέλα της, αλλά και τη μοναδική Eγγύηση Ανταλλακτικών για τον Πελάτη Εφ’ όρου Ζωής, ενδυναμώνοντας ακόμη περισσότερο τη σχέση εμπιστοσύνης που τη συνδέει με τους ανθρώπους που την εμπιστεύονται. Όπως δείχνουν και τα αποτελέσματα του Customer Satisfaction Survey για τις πωλήσεις νέων αυτοκινήτων και το service, στην Πρόθεση Σύστασης, οι 3 στους 4 πελάτες θα σύστηναν σε κάποιον οικείο τους το Επίσημο Δίκτυο Επισκευαστών Volvo, ενώ σχεδόν στο σύνολό τους (94%) όσοι αγόρασαν ένα νέο Volvo έμειναν απόλυτα ευχαριστημένοι από την εμπειρία της αγοράς νέου αυτοκινήτου.
Η βελτίωση των υπηρεσιών προς τους πελάτες Volvo είναι συνεχής και υλοποιείται μέσα από πρωτοποριακούς θεσμούς και υπηρεσίες που υλοποιήθηκαν εντός του 2020:
Η αναβάθμιση της υπηρεσίας τηλεφωνικής εξυπηρέτησης των πελατών της Volvo Car Hellas, που επιτρέπει πλέον στην εταιρεία να επικοινωνεί ακόμη πιο άμεσα και αποτελεσματικά με το κοινό, μέσω ενός νέου υπερσύγχρονου call center.
Η πρωτοποριακή πλατφόρμα προσωποποιημένης εξυπηρέτησης Volvo Online Ordering που διευκολύνει την ενημέρωση και προσφέρει επιπλέον οφέλη στους πελάτες.
Το Volvo Valet, η premium υπηρεσία παραλαβής και παράδοσης αυτοκινήτου για service, που δίνει στους κατόχους Volvo τη δυνατότητα να πραγματοποιήσουν τη συντήρηση του αυτοκινήτου τους χωρίς να επισκεφθούν οι ίδιοι το συνεργείο.
Η επιτυχημένη πορεία προς την ολοκλήρωση της εκπαίδευσης και πιστοποίησης των Επίσημων Επισκευαστών Volvo στα πρότυπα του Volvo Personal Service, στο πλαίσιο του οποίου κάθε πελάτης διαθέτει Προσωπικό Σύμβουλο Service.
«Στη Volvo Car Hellas, αισθανόμαστε χαρά και περηφάνεια για όσα καταφέραμε στην πρωτόγνωρα δύσκολη χρονιά που πέρασε. Είναι επιτεύγματα που οφείλονται και στη συστηματική μας συνεργασία με το εξαιρετικό Δίκτυο των Επίσημων Διανομέων και Επισκευαστών μας. Η δουλειά όλων μας αντανακλάται στην επιβράβευση που μας χαρίζουν οι κάτοχοι Volvo, με κορυφαίες αξιολογήσεις στις έρευνες ικανοποίησης πελατών. Αυτό μας εμπνέει και μας δίνει επιπλέον κίνητρο να συνεχίσουμε τις προσπάθειές μας, υπηρετώντας με συνέπεια τον πελατοκεντρικό χαρακτήρα της μάρκας μας», συμπληρώνει ο κ. Γιαννουσάς.