Σάββατο, 14 Δεκεμβρίου, 2024
ΑρχικήΟΙΚΟΝΟΜΙΑΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣΘεσσαλονίκη: Νέο τηλεφωνικό κέντρο στον ΟΣΕΘ για την εξυπηρέτηση του επιβατικού κοινού

Θεσσαλονίκη: Νέο τηλεφωνικό κέντρο στον ΟΣΕΘ για την εξυπηρέτηση του επιβατικού κοινού

Ένα νέο τηλεφωνικό κέντρο, Call Center, δημιουργεί ο Οργανισμός Συγκοινωνιακού Έργου Θεσσαλονίκης για την καλύτερη εξυπηρέτηση του κοινού. Μέσω του νέου τηλεφωνικού κέντρου θα δίνονται απαντήσεις και χρηστικές πληροφορίες σχετικά με την πολιτική κομίστρου, την έκδοση προσωποποιημένων καρτών μέσω της διαδικτυακής πύλης του ΟΣΕΘ (www.oseth.com.gr) και τον τρόπο έκδοσης και φόρτισης εισιτηρίων αλλά και κάθε σχετική υποστηρικτική πληροφόρηση. 

Με απόφαση του ΟΣΕΘ επιλέχθηκε άμεσα ένα σύστημα ενημέρωσης που θα στελεχωθεί με επτά άτομα προσωπικό οι οποίοι θα εργάζονται από τις 07:00 ως τις 22:00 για να εξυπηρετούν τους πολίτες. Η σχετική σύμβαση του ΟΣΕΘ αναμένεται να υπογραφεί την επόμενη εβδομάδα. Η λειτουργία του τηλεφωνικού κέντρου εξυπηρέτησης αναμένεται πριν το τέλος του 2024.

spot_img
300px by 250px ad for bank of Chania

MUST READ

ΔΗΜΟΦΙΛΗ