Σε σταυρόλεξο για δυνατούς λύτες έχει μετατραπεί η επαναδρομολόγηση των τρένων στο σιδηροδρομικό δίκτυο της χώρας. Οι διαπραγματεύσεις μεταξύ των εμπλεκόμενων φορέων είναι συνεχόμενες και οι νεότερες πληροφορίες θέλουν την εταιρεία λειτουργίας που εκτελεί τον κορμό των επιβατικών δρομολογίων, την Hellenic Train να ετοιμάζεται να στείλει επιστολή στον ΟΣΕ (Οργανισμός Σιδηροδρόμων Ελλάδας) με την οποία ζητά την εφαρμογή συγκεκριμένων μέτρων για την επανέναρξη εμπορευματικών δρομολογίων στον άξονα Αθήνα – Θεσσαλονίκη – Ειδομένη.
Η εταιρεία λειτουργίας διεκδικεί την λειτουργία συστημάτων επικοινωνιών στις σήραγγες των Τεμπών και του Πλαταμώνα, την τοποθέτηση πομπών στο χιλιομετρικό τμήμα 62-67 προς την Ειδομένη και τη φύλαξη των σιδηροδρομικών διαβάσεων προς την Ειδομένη. Με την ολοκλήρωση των παραπάνω τα οποία αποτελούν θέμα ημερών, η Hellenic Train δεσμεύεται να επαναδρομολογήσει τα τρένα για την εκτέλεση εμπορευματικών δρομολογίων που δεν αποκλείεται να ξεκινήσουν ακόμα και αύριο (τουλάχιστον το δρομολόγιο Αλεξανδρούπολη – Ορμένιο).
Η επανέναρξη των εμπορευματικών δρομολογίων θα σηματοδοτήσει την έναρξη και των επιβατικών καθώς θα αποτελέσουν μια μορφή δοκιμαστικής λειτουργίας των συρμών στις γραμμές του ΟΣΕ. Πληροφορίες αναφέρουν ότι με βάση τα έως τώρα δεδομένα δεν αποκλείεται να τρέξει το πρώτο επιβατικό τρένο την Δευτέρα 3 Απριλίου στον κεντρικό άξονα Αθήνα – Θεσσαλονίκη.
Από σήμερα 30 Μαρτίου, ξεκινά τα δρομολόγια και ο προαστιακός της Αθήνας που θα κινείται έως την Μαγούλα (οι μηχανοδηγοί προτείνουν να δοθεί και ο Προαστιακός Θεσσαλονίκης έως τη Λεπτοκαρυά), ενώ το Σάββατο 1η Απριλίου θα διεξαχθούν τα δρομολόγια Αθήνα – Παλαιοφάρσαλος – Καλαμπάκα.
Αξίζει να σημειωθεί ότι παραμένει αβέβαιο το εάν θα τηρηθεί το έως τώρα χρονοδιάγραμμα καθώς στον απόηχο του τραγικού δυστυχήματος επικρατεί έντονη ανησυχία από το σύνολο των εμπλεκόμενων φορέων, ενώ τα κενά ασφαλείας δεν είναι βέβαιο ότι θα καλυφθούν εντός λίγων ημερών.