Τετάρτη, 6 Νοεμβρίου, 2024
ΑρχικήΟΙΚΟΝΟΜΙΑΤΟΥΡΙΣΜΟΣΗ στρατηγική του υπουργείου Τουρισμού για προώθηση του city break

Η στρατηγική του υπουργείου Τουρισμού για προώθηση του city break

Βόλτα στο Μοναστηράκι και στην Πλάκα, όπου συζήτησε με ιδιοκτήτες και εργαζόμενους στην εστίαση και στο εμπόριο, πραγματοποίησε σήμερα το μεσημέρι ο υπουργός Τουρισμού Βασίλης Κικίλιας. 

Η στρατηγική του υπουργείου Τουρισμού για προώθηση του city break, όπως τονίζεται από το υπουργείο, έφερε απτά αποτελέσματα στην πρωτεύουσα, η οποία δεν σταμάτησε να έχει τουρισμό καθ’ όλη τη διάρκεια του έτους, με τις απευθείας πτήσεις από τις ΗΠΑ και τον Καναδά να τονώνουν σημαντικά τις μικρές και μεσαίες επιχειρήσεις στο κέντρο της Αθήνας.

Όπως ανέφεραν οι καταστηματάρχες στον κ. Κικίλια, οι μαζικές αφίξεις τουριστών από κάθε γωνιά του πλανήτη έχουν ήδη ξεκινήσει, ενώ η ισχυρή παρουσία «ποιοτικών» high spenders ταξιδιωτών είναι αυτή που κάνει τη διαφορά, φέρνοντας πολύ και «ζεστό» χρήμα στα ταμεία τους. Εξέφρασαν, επίσης, την ικανοποίησή τους για την πρωτοβουλία του υπουργού Τουρισμού να προχωρήσει σε συνεργασία με την ΕΣΕΕ σε νέα καμπάνια του ΕΟΤ για το shopping Greece, που θα έχει ως στόχο την προβολή και την ενίσχυση του ελληνικού εμπορίου στις περιοχές με αυξημένες τουριστικές ροές.

spot_img
300px by 250px ad for bank of Chania

MUST READ

ΔΗΜΟΦΙΛΗ