Το Squid Game (γνωστό στα ελληνικά ως «Το παιχνίδι του καλαμαριού») είναι η σειρά που το τελευταίο διάστημα μονοπωλεί το ενδιαφέρον των συνδρομητών του Netflix.
Το γεγονός ότι το “Squid Game” έχει συνεπάρει το παγκόσμιο κοινό, επιβεβαιώνεται πλέον και επίσημα από το ίδιο το Netflix, μέσα από τα νούμερα τηλεθέασης. Όπως γνωστοποίησε στο Twitter, το Κορεάτικο δράμα επιβίωσης έχει φτάσει επίσημα τους 111 εκατομμύρια θεατές, κάνοντας το μεγαλύτερο άνοιγμα όλων των εποχών στη συνδρομητική.
Η υπόθεση έχει να κάνει με εκατοντάδες απένταρους παίχτες, οι οποίοι δέχονται μία παράξενη πρόσκληση να συναγωνιστούν σε παιδικά παιχνίδια με θανατηφόρες συνέπειες σε μία προσπάθεια να κερδίσουν 45,6 δισ. γουόν (38 εκατ. δολάρια). Μέσα, τους περιμένει ένα δελεαστικό έπαθλο- μοιραίο επικίνδυνο. Πρόκειται για μια σειρά θρίλερ αποτελούμενη από 9 επεισόδια.
Σημειώνεται πως το προηγούμενο ρεκόρ για το δίκτυο κατείχε το Bridgerton το οποίο είχαν παρακολουθήσει 82 εκατομμύρια λογαριασμοί μέσα στον πρώτο μήνα από την κυκλοφορία.
Παρά αυτή την τεράστια επιτυχία που απολαμβάνει το “Squid Game” τη δεδομένη στιγμή, το Netflix ακόμα δεν έχει ανανεώσει τη σειρά για τη δεύτερη σεζόν της.