Παρασκευή, 15 Νοεμβρίου, 2024
ΑρχικήΟΙΚΟΝΟΜΙΑΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣΕΡΓΟΣΕ -ΑΒΑΞ-Alstom: Μπήκαν οι υπογραφές για το έργο Θεσσαλονίκη – Ειδομένη 

ΕΡΓΟΣΕ -ΑΒΑΞ-Alstom: Μπήκαν οι υπογραφές για το έργο Θεσσαλονίκη – Ειδομένη 

Υπεγράφη η σύμβαση ανάθεσης του έργου που αφορά στην εγκατάσταση σύγχρονου συστήματος σηματοδότησης στο τμήμα Θεσσαλονίκη – Ειδομένη και την αντικατάσταση 37 αλλαγών τροχιάς για τις ανάγκες της σηματοδότησης μεταξύ της ΕΡΓΟΣΕ ΑΕ και του αναδόχου σχήματος «ΕΝΩΣΗ ΑΒΑΞ – ALSTOM».

Πρόκειται για ένα ιδιαίτερα σημαντικό έργο για την ασφάλεια και λειτουργία του σιδηρόδρομου και με την κατασκευή του ολοκληρώνεται ο εκσυγχρονισμός της μονής ηλεκτροκίνητης πλέον σιδηροδρομικής γραμμής που οδηγεί στα σύνορα με τα Δυτικά Βαλκάνια και από εκεί στην Κεντρική και Δυτική Ευρώπη. Έτσι ανοίγει ο δρόμος για τα διεθνή επιβατικά δρομολόγια που εδώ και χρόνια είναι σχεδόν ανύπαρκτος. 

Το φυσικό αντικείμενο του έργου αφορά σε μια σειρά από εργασίες, όπως:

– εγκατάσταση νέου συστήματος σηματοδότησης – τηλεδιοίκησης ηλεκτρονικού τύπου, που θα αντικαταστήσει το υφιστάμενο σύστημα με ηλεκτρονόμους  

–  εγκατάσταση παρατρόχιου συστήματος ETCS L1 σε όλο το τμήμα

– σηματοτεχνική εξασφάλιση της πλευρικής προστασίας της ανοικτής γραμμής του τμήματος Πολύκαστρο – Παιονία – Ειδομένη

– αντικατάσταση 37 αλλαγών τροχιάς με νέες, σε εντοπισμένους σταθμούς του τμήματος, για την εύρυθμη λειτουργία του συστήματος σηματοδότησης

– εγκατάσταση 4 νέων αλλαγών τροχιάς και κατασκευή έργων επιδομής νέας παρακαμπτηρίου γραμμής, μήκους 2,275 χιλιομέτρων περίπου, στην περιοχή του Μικρού Δάσους

– εγκατάσταση ηλεκτρικής θέρμανσης αλλαγών τροχιάς στους σταθμούς του εν λόγω τμήματος

– εγκατάσταση παθητικού δικτύου οπτικών ινών, για τη μετάδοση των δεδομένων σηματοδότησης και ηλεκτροκίνησης, καθώς και δικτύου τηλεπικοινωνιών, για τις ανάγκες φωνητικών επικοινωνιών

– εγκατάσταση ηλεκτροκίνησης στη νέα παρακαμπτήριο στην περιοχή του Μικρού Δάσους

Σημειώνεται ότι το τίμημα είναι 40.973.034,12 ευρώ, πλέον ΦΠΑ και η διάρκεια κατασκευής του έργου είναι 36 μήνες, ενώ προβλέπεται πρόσθετη 36μηνη περίοδος υποχρεωτικής συντήρησης μετά την αποπεράτωση.

Αναφορικά με την υπογραφή της σύμβασης, ο Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της ΕΡΓΟΣΕ κ. Χρήστος Βίνης σημείωσε: «Η ΕΡΓΟΣΕ προχωρά με ταχείς ρυθμούς την ολοκλήρωση υποδομών που αναβαθμίζουν σημαντικά το σιδηροδρομικό δίκτυο.

Με την κατασκευή αυτού του έργου, ολοκληρώνεται ο εκσυγχρονισμός της σιδηροδρομικής γραμμής που οδηγεί στα σύνορα με τα Δυτικά Βαλκάνια, διασυνδέοντας  την Ελλάδα με την Κεντρική και τη Δυτική Ευρώπη.

Υπενθυμίζεται πως η επιλογή του αναδόχου για την κατασκευή του  έργου πραγματοποιήθηκε σύμφωνα με την ανοικτή διαδικασία του άρθρου 264 του ν. 4412/2016 και υπό τις προϋποθέσεις που ορίζονται από το νόμο αυτό.

spot_img
300px by 250px ad for bank of Chania

MUST READ

ΔΗΜΟΦΙΛΗ