Σε κέρδη 2,33 εκατ. ευρώ ανήλθαν τα καθαρά αποτελέσματα της AVE Α.Ε. σε επίπεδο ομίλου, έναντι ζημιών 9,82 εκατ. ευρώ το 2023. Αντίστοιχα, της εταιρείας ήταν κερδοφόρα κατά 6,17 εκατ. ευρώ στη χρήση 2024, έναντι ζημιών κατά 6,99 εκατ. ευρώ το προηγούμενο έτος.
Ο κύκλος εργασιών (πωλήσεις) για τις συνεχιζόμενες δραστηριότητες στη χρήση του 2024 ανήλθε σε € 28,78 εκ. για τον Όμιλο και € 15,42 εκ για την Εταιρεία έναντι € 19,37 εκ για τον Όμιλο και € 13,53 εκ. για την Εταιρία το 2023. Η αύξηση αυτή κατά 48,58% σε επίπεδο Ομίλου και κατά 13,96% σε επίπεδο Εταιρίας, οφείλεται στην αύξηση των πωλήσεων του τομέα Home Entertainment, καθώς και (για τον Όμιλο) στην ενσωμάτωση των καταστημάτων που εξαγόρασε η RETAIL & MORE εντός της χρήσης.
Τα προσαρμοσμένα αποτελέσματα προ φόρων, χρηματοδοτικών, επενδυτικών αποτελεσμάτων και αποσβέσεων (EBITDA) του Ομίλου από συνεχιζόμενες δραστηριότητες για τη χρήση 2024 διαμορφώθηκαν σε ζημιές € 3,05 εκ. έναντι ζημιών € 3,22 χιλ. το 2023. Τα σχετικά μεγέθη για την Εταιρεία διαμορφώθηκαν σε ζημιές € 805 χιλ. έναντι ζημιών € 1,2 εκ. για τη χρήση του 2023.
Τα αποτελέσματα προ φόρων του Ομίλου στη χρήση του 2024 για τις συνεχιζόμενες δραστηριότητες διαμορφώθηκαν σε κέρδη € 3,1 εκ έναντι ζημιών € 11,54 εκ το 2023. Αντίστοιχα τα αποτελέσματα προ φόρων της Εταιρείας ήταν κερδοφόρα κατά € 6,97 εκ στη χρήση 2024, έναντι ζημιών κατά € 8,95 εκ. το προηγούμενο έτος.
Τα συνολικά αποτελέσματα για τις διακοπείσες δραστηριότητες διαμορφώνονται σε ζημιές € 388 χιλ. έναντι ζημιών € 663 χιλ. Το 2023.
Επίσης το σύνολο των Ιδίων κεφαλαίων του Ομίλου ανέρχεται σε € 9,8 εκ. και της εταιρείας € 15,2 εκ. έναντι -€ 6,1 για τον Όμιλο και – € 3,9 για την εταιρεία το 2023.
Στόχοι και προοπτικές – Προβλεπόμενη πορεία
Ο Όμιλος, μέσω της θυγατρικής Retail & More A.E για τη χρήση του 2025 συνεχίζει την ανάπτυξη δικτύου νέων καταστημάτων εταιρικών και franchise με στόχο να προσθέσει 25 νέα καταστήματα εντός του τρέχοντος έτους, έτσι ώστε το δίκτυο να υπερβαίνει συνολικά τα 70 καταστήματα στο τέλος του έτους. Υλοποιώντας το πλάνο ανάπτυξης των stores concepts και formats της Carrefour, ο Όμιλος συνεχίζει να επενδύει στο quick commerce και στο e-commerce στο δεύτερο εξάμηνο, εφαρμόζοντας την omni channel στρατηγική της Carrefour. Ταυτόχρονα η Εταιρία βρίσκεται σε συζητήσεις για έναρξη εξαγωγικής δραστηριότητας με πρώτες χώρες στόχο την Κύπρο και την Βουλγαρία. Συνεχίζεται εντατικά η ενίσχυση των τοπικά παραγομένων προϊόντων ιδιωτικής ετικέτας Carrefour, δίνοντας έμφαση σε παραδεισιακά ελληνικά προϊόντα που θα μπορούν να εξαχθούν σε άλλες χώρες που δραστηριοποιείται το group Carrefour.
Για το 2025 o Όμιλος μέσω της βασικής θυγατρικής του RETAIL & MORE, αναμένει ανάπτυξη των πωλήσεών σε διψήφιο ποσοστό, λόγω ωρίμανσης των υφιστάμενων καταστημάτων και οργανικής ανάπτυξης σε 2 χώρες. Η Διοίκηση του Ομίλου εξετάζει διάφορες ευκαιρίες εξαγορών που παρουσιάζονται στη διανομή και εμπορία ευρέως καταναλωτικών προϊόντων, σε αλυσίδες supermarket και σε παραγωγικές μονάδες. Κοιτάζοντας μπροστά, η νέα χρονιά σηματοδοτεί την έναρξη μιας νέας στρατηγικής κατεύθυνσης για τον Όμιλο: την ενίσχυση και ανάπτυξη του τμήματος κλιματισμού. Με οδηγό την αποκλειστική αντιπροσώπευση της Candy στην ελληνική αγορά, καθώς και την αποκλειστική διανομή συγκεκριμένων κατηγοριών προϊόντων της Haier, η Εταιρία επενδύει σε ένα τομέα με σημαντικές προοπτικές και αυξανόμενες ανάγκες. Επιπλέον από την αρχή του 2025 ο όμιλος έχει μπει δυναμικά στο χονδρικό εμπόριο διαρκών καταναλωτικών προϊόντων (FMCG) μέσω της θυγατρικής του FBD A.E.
«Η νέα αυτή πορεία βασίζεται στην εμπειρία, τη γνώση και τη στρατηγική προσέγγιση», καταλήγει η ανακοίνωση της εταιρείας.