Πέμπτη, 17 Οκτωβρίου, 2024
ΑρχικήEDITOR'S PICKSΕπενδύσεις αξίας 18 δισ. δολαρίων για LNG-LPG carriers από τους «Greeks»

Επενδύσεις αξίας 18 δισ. δολαρίων για LNG-LPG carriers από τους «Greeks»

Με περισσότερα από 5.500 πλοία που αντιπροσωπεύουν το 20,2% της παγκόσμιας μεταφορικής ικανότητας, ο ελληνόκτητος στόλος εκτός του ό,τι διατηρεί την ηγετική του θέση, πρωταγωνιστεί και στις εξελίξεις της αγοράς, με τους Έλληνες εφοπλιστές να έχουν «σπάσει» ρεκόρ σε ναυπηγήσεις νέων πλοίων, καθώς επιχειρούν την ενίσχυση, αλλά και μεγάλη ανανέωση των στόλων τους.

Σύμφωνα με νέα έρευνα της VesselsValue, οι Έλληνες έχουν επενδύσει 18 δισεκ. δολάρια σε νεότευκτα πλοία μεταφοράς LNG και LPG από το έτος 2021, από όταν οι ναυτιλιακές εταιρείες ξεκίνησαν να διαφοροποιούν τους στόλους τους, από τις παραδοσιακές κατηγορίες πλοίων, όπως δεξαμενόπλοια, bulker και μεταφοράς και εμπορευματοκιβωτίων.

Ειδικότερα, η έρευνα σημειώνει πως οι «Greeks» έχουν δώσει παραγγελίες αξίας 13.8 δισεκ. δολαρίων για 59 LNG carriers από το 2021 και γύρω στα 4 δισεκ. δολάρια για 41 LPG carriers, ενώ ταυτόχρονα έχουν ξοδέψει 12,2 δισεκ. δολάρια για 167 tankers, 4.1 δισεκ. δολάρια για 109 bulkers και 3,1 δισεκ. δολάρια για containerships.

«Σε μια δεκαετία που ορίζεται από ασταθείς αγορές και σεισμικές αλλαγές στη δυναμική της ναυτιλίας, οι Έλληνες πλοιοκτήτες έχουν προχωρήσει σε δυνατές επενδύσεις που θα μπορούσαν να διαμορφώσουν το μέλλον του παγκόσμιου εμπορίου», ανέφερε ο Dan Nash, Associate Director of Valuation & Analytics της VesselsValue.

Σύμφωνα με την έρευνα, η Capital Ship Management, συμφερόντων Βαγγέλη Μαρινάκη, έχει επενδύσει 4,7 δισεκ. δολάρια, με την Maran Gas Maritime του ομίλου της Μαρίας Αγγελικούση, να την ακολουθεί με 3,3 δισεκ. δολάρια, ενώ τρίτη έρχεται η Evalend Shipping, συμφερόντων Κρίτωνα Λεντούδη, με 3 δισεκ.δολάρια.

spot_img
300px by 250px ad for bank of Chania

MUST READ

ΔΗΜΟΦΙΛΗ