Σε παραγγελία τεσσάρων επιπλέον πλοίων μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων τύπου feedermax, μεταφορικής ικανότητας 2.800 teu προχώρησε στα ναυπηγεία της Hyundai Mipo Dockyard ο Όμιλος Τσάκου.
Σύμφωνα με πηγές της αγοράς, το κόστος ναυπήγησης κυμαίνεται στα 42,7 εκατομμύρια δολάρια για κάθε πλοίο. Ουσιαστικά πρόκειται για επένδυση συνολικού κόστους 170 εκατ. δολαρίων.
Σημειώνεται πως ο Όμιλος είχε υπογράψει με το ναυπηγείο τον περασμένο Μάιο συμφωνία για ναυπήγηση δύο τέτοιου τύπου πλοίων. Τα δύο πρώτα πλοία θα παραδοθούν μεταξύ δ’ τριμήνου του 2023 έως το α’ τρίμηνο του 2024.